Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за січень-вересень 2018 року

26.01.2019

Інформація

про виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом  9 місяців 2018 року.

 

Робота із зверненнями громадян  в районній державній адміністрації  проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Протягом січня – вересня 2018 року до районної державної адміністрації  надійшло 208 звернень громадян, що на 5 більше, ніж за відповідний період 2017 року. З них 58 звернень надійшло поштою, 26 звернень надійшло під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 124 звернення - від інших органів влади.

Протягом 9 місяців 2018 року мешканцями району порушено 252 питання  ( 269– за 2017 рік). Серед усіх звернень 8 колективних звернень та 8 повторних звернень. З числа повторних звернень, в більшості випадків, заявникам надана письмова відповідь, проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів влади.

Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 159 звернень, 27 звернень вирішено позитивно, 24 – залишається на контролі. 

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 74 (29,3%), аграрної політики та земельних відносин – 36 (14,3%) від загальної кількості, комунального господарства – 33 ( 13%).

 

 

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання аграрної політики та земельних відносин, це питання власності на землю та земельні конфлікти. На третьому – питання щодо благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг, електропостачання.

Протягом січня – вересня 2018 року в районну державну адміністрацію надійшло звернень:

  •  з Адміністрації Президента України - 1  (6 в 2017 р.);
  •  з Верховної Ради України –  0 (4 в 2017р.),
  •  з Кабінету Міністрів України – 129 (93 в 2017р.),
  •  з облдержадміністрації –   9 ( 13 в 2017р.).

В приміщенні райдержадміністрації розміщено стенд під назвою “До відома громадян”, де громадяни можуть ознайомитися з графіками і порядком організації та проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян в райдержадміністрації та облдержадміністрації, актами законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації, начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія’’.  В  райдержадміністрації працює  “телефон довіри”    за   номером 2-10-09. 

В розрізі населених пунктів, найбільше звернень надійшло від жителів селища Тростянець – 39 звернень, с. Капустяни – 32, с. Нова Ободівка – 17,   с. Летківка- 10.

Для забезпечення більш тісного зв’язку з громадськістю та оперативного вирішення проблемних питань, головою райдержадміністрації здійснювались особисті виїзні прийоми громадян в територіальні громади району. Так, було здійснено виїзні прийоми в села Глибочок, Торканівка, Четвертинівка, Ілляшівка.                                                                                                               

Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.  Тростянецькою райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та  п. 10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Так, питання роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік та І квартал 2018 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації, прийнято відповідне доручення голови райдержадміністрації.

Інформацію про стан виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян протягом 2017 року було розглянуто 08 лютого 2018 року на громадській раді при райдержадміністрації. На засіданні колегії райдержадміністрації від 20 вересня 2018 року заслухано звіт про роботу із

 

зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 8 місяців 2018 року та на виконання рішення колегії прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 27 вересня 2018 року №259 «Про виконання в районі вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

 Питання роботи із зверненнями громадян систематично заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником та головним спеціалістом відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» керівництвом райдержадміністрації постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.  Інформація про стан розгляду звернень громадян щоквартально висвітлюється на офіційному веб- сайті райдержадміністрації, в районній газеті “Тростянецькі вісті” та місцевому радіомовленні.

             Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на офіційному веб- сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян, Інтернет- приймальня» громадяни можуть написати електронне звернення.      

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року  № 94 «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян» в комп’ютерну програму системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян» внесено відповідні зміни.       

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації діє комісія з питань розгляду звернень громадян.  Протягом січня – вересня 2018 року проведено 9 засідань комісії, на яких зокрема піднімались питання: щодо виплати орендної плати за земельний пай виплати державної соціальної допомоги та пенсії, як інваліду дитинства, надання пільг за фактичним місцем проживання, щодо розміру призначеної субсидії та тверде паливо та скраплений газ, надання матеріальної допомоги онкохворій дитині,

щодо підвищення цін на молоко, виплата частини суми невикористаної внаслідок економії споживання енергоресурсів житлової субсидії, надання медичних послуг, надання пільг учаснику бойових дій. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.

 

 

Учасниками бойових дій піднімались питання щодо оформлення земельної ділянки учасникам АТО по Ілляшівській, Летківській та Олександрівській сільських радах. По Летківській сільській раді питання вирішено позитивно, по Ілляшівській надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, по Олександрівській сільській раді колективне звернення залишається на контролі. По Тростянецькій селищній раді піднято два питання : щодо надання матеріальної допомоги ( надано роз’яснення заявнику спеціалістами УПСЗН, що йому одноразова матеріальна допомога на лікування була виплачена у 2017 році в сумі 4000 грн. , надання одноразової матеріальної допомоги на лікування , як демобілізованому учаснику АТО, можливе у разі виділення додаткових коштів. Щодо протезування (за інформацією  Департаменту охорони здоров’я за рахунок коштів обласного бюджету на даний час закуплено партію  протезів і питання ендопротезування  колінного суглобу буде вирішено в найкоротший термін). По Цибулівській сільській раді - питання щодо отримання  пільг на тверде паливо за фактичною адресою проживання ( заяву розглянуто на засіданні районної комісії по призначенню допомог, субсидій, пільг та надання одноразової допомоги постраждалим учасникам АТО та членам їх сімей та прийнято рішення надати пільги на електроенергію та тверде паливо за місцем фактичного проживання). По Новоободівській сільській раді щодо встановлення газового лічильника матері учасника АТО (завершено оформлення необхідної технічної документації, підключено зазначений житловий будинок до системи газопостачання та занесено абонента до реєстру споживачів природного газу).

Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку стану роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Гордіївської сільської ради, структурних підрозділах райдержадміністрації: економіка, освіта, архівний відділ. За наслідками складено доповідні записки голові райдержадміністрації.

Також спеціалістами районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації кожному заявнику надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.

В райдержадміністрації щомісячно ведеться контроль за своєчасним  виконанням доручень наданих за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та обласною державною адміністрацією.

Питання роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації, знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 

 

 

 


« Повернутись