Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації у І кварталі 2018 року

24.04.2018

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи із зверненнями громадян

в районній державній адміністрації

за І квартал 2018 року

 

За І квартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 70 звернень, що на 5 одиниць менше ніж за відповідний період 2017 року. З них 25 звернень надійшло поштою, 11 звернень надійшли під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 34 звернення - від інших органів влади.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації загалом домінують заяви.

Протягом І кварталу 2018 року мешканцями району порушено 85 питань ( 83 – за  відповідний період  2017 року).

Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 30 звернень, 16 звернень вирішено позитивно, 24 – залишається на контролі. 

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 21 (30 %), комунального господарства – 10 (14,2 %), аграрна політика і земельні відносини – 6 (8,6%) від загальної кількості.

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту,- це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання комунального господарства, це питання благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг

На третьому – питання щодо надання земельної ділянки у користування,  успадкування земельного паю, тощо.

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району  висвітлені у порівняльній таблиці:

Питання

Надійшло до РДА

І квартал 2017

І квартал

2018

Кількість порушених питань

 

83

85

Аграрна політика та земельні відносини

6

6

Соціальний захист

17

21

Комунальне господарство

5

10

Житлова політика

1

4

Транспорту і зв’язку

4

2

Охорона здоров'я

7

3

Промислова політика

0

1

Праця та заробітна плата

4

3

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

5

5

Інше

34

30

 

Від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 40 звернень (в 2017 році - 42), в тому числі :

  •  з Адміністрації Президента України  0 ( 1 в 2017 р.);
  •  з Верховної Ради України –  0 (0 в 2017р.),
  •  з Кабінету Міністрів України – 39 (37 в 2017р.),
  •  з облдержадміністрації –  1 ( 4 в 2017р.)

 

Питання роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації, прийнято відповідне доручення голови райдержадміністрації. Інформацію про стан виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян протягом 2017 року було розглянуто 08 лютого 2018 року на громадській раді при райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником та головним спеціалістом відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.

Керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, так в Тростянецькій районній державній адміністрації продовжує працювати комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом І кварталу 2018 року проведено 3 засідання комісії, на яких зокрема піднімались питання: щодо виплати орендної плати за земельний пай виплати державної соціальної допомоги та пенсії, як інваліду дитинства, надання пільг за фактичним місцем проживання.  За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.

Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку стану роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Гордіївської сільської ради, по дотриманню вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян. За наслідками складено доповідну записку голові райдержадміністрації, де вказано на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надано змістовні рекомендації щодо їх усунення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року     № 94 «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян» в комп’ютерну програму системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян» внесено відповідні зміни.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації та на офіційному веб- сайті райдержадміністрації відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


« Повернутись