Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Тростянецької районної державної адміністрації протягом 2018 року

26.01.2019

Інформація

про виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом 2018 року.

Робота із зверненнями громадян  в районній державній адміністрації  проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Протягом січня – грудня 2018 року до районної державної адміністрації  надійшло 304 звернення громадян, що на 11 більше, ніж за відповідний період 2017 року. З них 78 звернень надійшло поштою, 34 звернення надійшло під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 192 звернення - від інших органів влади.

Районною державною адміністрацією виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Так, згідно пунктів 1,2 вищезазначеної Методики головним спеціалістом  відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян», із застосуванням класифікатора звернень громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня          2008 року №858. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.

На виконання пунктів 3,4 діючої Методики в райдержадміністрації всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду їх питань.

Протягом 2018 року мешканцями району порушено 357 питань (388 – за 2017 рік). Серед усіх звернень 13 колективних та 14 повторних. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.

Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 219 звернень, 57 звернень вирішено позитивно, 28 – залишається на контролі. 

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 139 (38,9%), аграрної політики та земельних відносин – 48 (13,4%) від загальної кількості, комунального господарства – 37 ( 10,3%).

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту,- це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання аграрної політики та земельних відносин, це питання власності на землю та земельні конфлікти. На третьому – питання щодо благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг.

Протягом січня - грудня 2018 року в районну державну адміністрацію надійшло звернень:

-        з Адміністрації Президента України  1 (7 в 2017 р.);

-        з Верховної Ради України –  0 (4 в 2017р.),

-        з Кабінету Міністрів України – 194 (151 в 2017р.),

-        з облдержадміністрації –  12 ( 23 в 2017р.).

Відповідно  до статті 22 Закону України “Про звернення громадян”,  п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 лютого 2017 року № 55 «Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації» затверджено графік особистого прийому, особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації,першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації.

Вищезгадане розпорядження доведено до відома населення шляхом оприлюднення, на стендах в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, приміщеннях  служб району, на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», доручення обласної державної адміністрації від 23 грудня 2015 року №01.01-11/8652 та з метою вирішення проблемних питань учасників антитерористичної операції та членів їх сімей прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 23 лютого 2016 року № 26 «Про затвердження графіку особистого прийому учасників антитерористичної операції та члені їх сімей головою райдержадміністрації». Так, протягом січня – грудня 2018 року до райдержадміністрації звернулось 10 учасників бойових дій з різних питань. За результатами розгляду звернень, всім заявникам надано відповідні роз’яснення та допомога в межах компетенції.

В приміщенні райдержадміністрації розміщено стенд під назвою “До відома громадян”, де громадяни можуть ознайомитися з графіками і порядком організації та проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян в райдержадміністрації та облдержадміністрації, актами законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації, начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія’’.  В  райдержадміністрації працює  “телефон довіри”    за   номером 2-10-09. 

В розрізі населених пунктів, найбільше звернень надійшло від жителів селища Тростянець – 63 звернення, с. Капустяни – 43, с. Нова Ободівка – 27,       с. Ободівка- 20.

Для забезпечення більш тісного зв’язку з громадськістю та оперативного вирішення проблемних питань, головою райдержадміністрації здійснювались особисті виїзні прийоми громадян в територіальні громади району. Так, було здійснено виїзні прийоми в села Глибочок, Торканівка, Четвертинівка, Ілляшівка, Цибулівка, Гордіївка. За результатами розгляду порушених питань голова на місці доручав керівникам окремих служб опрацьовувати озвучені звернення та вживати заходів для їх вирішення. В ході поїздки голова райдержадміністрації зустрічався з керівниками освітньої, медичної, культурної сфер сіл, де обговорювалась робота соціальної сфери та основні першочергові проблеми територіальної громади, можливі шляхи їх вирішення.                                                               

Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.  Тростянецькою райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та  п. 10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

Так, питання роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік та І квартал 2018 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації, прийнято відповідне доручення голови райдержадміністрації. Інформацію про стан виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян протягом 2017 року було розглянуто 08 лютого 2018 року на громадській раді при райдержадміністрації. На засіданні колегії райдержадміністрації від 20 вересня 2018 року заслухано звіт про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 8 місяців 2018 року та на виконання рішення колегії прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 27 вересня 2018 року №259 «Про виконання в районі вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

 Питання роботи із зверненнями громадян систематично заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником та головним спеціалістом відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» керівництвом райдержадміністрації постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.

Інформація про стан розгляду звернень громадян щоквартально висвітлюється на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, в районній газеті “Тростянецькі вісті”.

 Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на головній сторінці офіційного веб-сайту райдержадміністрації розміщено розділ «Електронні звернення», де громадяни можуть звернутись до керівництва райдержадміністрації.  Так, протягом 2018 року надійшло одне електронне звернення.               

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації діє комісія з питань розгляду звернень громадян. 

Протягом звітного періоду проведено 12 засідань зазначеної комісії, на яких розглянуто ряд питань, а саме: щодо виплати орендної плати за земельний пай, виплати державної соціальної допомоги та пенсії, як інваліду дитинства, надання пільг за фактичним місцем проживання, щодо розміру призначеної субсидії та тверде паливо та скраплений газ, надання матеріальної допомоги онкохворій дитині, щодо підвищення цін на молоко, виплата частини суми невикористаної внаслідок економії споживання енергоресурсів житлової субсидії, надання медичних послуг, надання пільг учаснику бойових дій, відмови у призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та повернення коштів по цій допомозі за попередній період, виконання посадових обов’язків вчителем Капустянської СЗШ І-ІІІст. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.

Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку стану роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Гордіївської, Олександрівської сільських радах, структурних підрозділах райдержадміністрації: економіка, освіта, архівний відділ. За наслідками складено доповідні записки, надано рекомендації щодо їх усунення голові райдержадміністрації.

Також, спеціалістами районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації кожному заявнику надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.

В райдержадміністрації щомісячно ведеться контроль за своєчасним  виконанням доручень Президента України, Кабінету Міністрів України  та обласної державної адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації, знаходиться під постійним контролем у керівництва райдержадміністрації.

 

 

 

 


« Повернутись