Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Тростянецькій районній державній адміністрації за 2019 рік

11.02.2020
Інформація про стан роботи із зверненнями
громадян в Тростянецькій районній державній адміністрації за 2019 рік
 
Робота із зверненнями громадян  в районній державній адміністрації проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
 
Протягом 2019 року до районної державної адміністрації  надійшло 296 звернень громадян, що на 8 менше, ніж за відповідний період 2018 року. З них 80 звернень надійшло поштою, 25 звернень надійшло під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 190 звернень - від інших органів влади.
 
Районною державною адміністрацією виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
 Так, згідно пунктів 1,2 вищезазначеної Методики головним спеціалістом  відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян», із застосуванням класифікатора звернень громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.
 
На виконання пунктів 3,4 діючої Методики в райдержадміністрації всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду їх питань.
 
Протягом 2019 року мешканцями району порушено 394 питань (357 – за 2019 рік). Серед усіх звернень 14 колективних та 11 повторних. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
 
Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 192 звернення, 19 звернень вирішено позитивно, 85 – залишається на контролі.
 
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 141 (35,8%), аграрної політики та земельних відносин – 74 (18,8%) від загальної кількості, комунального господарства – 25 (6,3 %).
 
Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту- це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання аграрної політики та земельних відносин, це питання власності на землю та земельні конфлікти. На третьому – питання щодо благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг.
 
Протягом 2019 року в районну державну адміністрацію надійшло звернень:
  •  з Офісу Президента України 28 (1 в 2018 р.);
  •  з Верховної Ради України –  0 (0 в 2018р.),
  •  з Кабінету Міністрів України – 185  (169 в 2018р.),
  •  з облдержадміністрації –  13 ( 12 в 2018р.).
 
Відповідно  до статті 22 Закону України “Про звернення громадян”,  п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 лютого 2017 року № 55 «Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації» затверджено графік особистого прийому, особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації. Вищезгадане розпорядження доведено до відома населення шляхом оприлюднення, на стендах в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, приміщеннях  служб району, на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
 
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», доручення обласної державної адміністрації від 23 грудня 2015 року №01.01-11/8652 та з метою вирішення проблемних питань учасників антитерористичної операції та членів їх сімей прийнято розпорядження голови райдержадміністрації                          від 23 лютого 2016 року № 26 «Про затвердження графіку особистого прийому учасників антитерористичної операції та члені їх сімей головою райдержадміністрації». Так, протягом 2019 року до райдержадміністрації звернулось 2 учасника бойових дій по Олександрівській сільській раді. Питання щодо оформлення земельної ділянки учаснику АТО  залишається на контролі. Учаснику АТО із с. Демківка по питанню надання житла, надано відповідне роз’яснення та допомога в межах компетенції.
 
В приміщенні райдержадміністрації розміщено стенд під назвою                       “До відома громадян”, де громадяни можуть ознайомитися з графіками і порядком організації та проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян в райдержадміністрації та облдержадміністрації, актами законодавства щодо розгляду звернень громадян.
 
Жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації, начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія”.  В  райдержадміністрації працює  “телефон довіри”   за   номером 2-10-09.
 
В розрізі населених пунктів, найбільше звернень надійшло від жителів  селища Тростянець – 54 звернення, с. Четвертинівка- 43, с. Капустяни – 30,                   с. Ободівка- 28.
 
Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від                    24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.  Тростянецькою райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та  п. 10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Так, на виконання рішення колегії прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 27 вересня 2018 року №259 «Про виконання в районі вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».
 Питання роботи із зверненнями громадян систематично заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.
 
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» керівництвом райдержадміністрації постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.
 
Інформація про стан розгляду звернень громадян щоквартально висвітлюється на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
 
        Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на офіційному веб-сайті райдержадміністрації громадяни можуть написати до керівництва райдержадміністрації електронне звернення.       
                                                                                
           На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації діє комісія з питань розгляду звернень громадян. 
Протягом звітного періоду проведено 12 засідань зазначеної комісії, на яких розглянуто ряд питань, зокрема: щодо призначення соціальної допомоги як особі, яка не набула права на призначення пенсії, щодо надання ро’яснень стосовно норм розташування господарських та інших будівель від межі сусіда, правильності призначення та нарахування державних допомог, нарахування соціальної виплати по догляду за особою з інвалідністю, виплата допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, щодо звільнення із займаної посади, своєчасної очистки вигрібної ями, щодо виплати готівкою суми невикористаної субсидії за опалювальний сезон, щодо повернення надміру нарахованих коштів житлової субсидії, про призначення та виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченій родині, щодо здійснення виробничої діяльності, яка створює незручності для нормального проживання сім’ї. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.
 
Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проводяться перевірки стану роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських радах. За наслідками складаються доповідні записки голові райдержадміністрації, де вказується на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надаються рекомендації щодо їх усунення.
 
Також, спеціалістами районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації кожному заявнику надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.
В райдержадміністрації щомісячно ведеться контроль за своєчасним  виконанням доручень Президента України, Кабінету Міністрів України  та обласної державної адміністрації щодо розгляду звернень громадян.
Питання роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації, знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

« Повернутись