Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І півріччя 2019 року

30.07.2019

За І півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 169 звернень, що на 99 одиниць більше ніж за відповідний період 2018 року. З них 54 звернень надійшло поштою, 18 звернень надійшли під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 97 звернень - від інших органів влади.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації загалом домінують заяви.

Протягом І півріччя 2019 року мешканцями району порушено 244 питань        ( 178 – за  відповідний період  2018 року).

Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 146 звернень, 10 звернень вирішено позитивно, 7 – залишається на контролі. 

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 80 (32,7 %), аграрної політики і земельних відносин – 43 (17,6%), охорони здоров’я – 21 (8,6%) від загальної кількості.

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту,- це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання аграрної політики і земельних відносин – це надання земельної ділянки у користування та земельні конфлікти.

На третьому – питання щодо охорони здоров’я, а саме: робота аптек, надання медичної допомоги та інше.

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району  висвітлені у порівняльній таблиці:

 

Питання

Надійшло до РДА

 

І півріччя 2018

 

І півріччя

2019

Кількість порушених питань

 

179

244

Аграрна політика та земельні відносини

21

43

Соціальний захист

41

80

Комунальне господарство

31

1

Житлова політика

1

1

Транспорту і зв’язку

4

5

Охорона здоров'я

7

21

Промислова політика

4

15

Праця та заробітна плата

8

15

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

10

10

Інше

52

53

 

Від органів влади вищого рівня протягом І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 119 звернень (в 2018 році - 40), в тому числі :

  •  з Адміністрації Президента України  15 ( 0 в 2018 р.);
  •  з Верховної Ради України –  0 (0 в 2018р.),
  •  з Кабінету Міністрів України – 97 (39 в 2018р.),
  •  з облдержадміністрації –  7 ( 1 в 2018р.)

 

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником та головним спеціалістом відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.

Керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, так в Тростянецькій районній державній адміністрації продовжує працювати комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом І півріччя 2019 року проведено 6 засідань комісії, на яких зокрема піднімались питання: щодо призначення соціальної допомоги як особі, яка не набула права на призначення пенсії, надання роз’яснень стосовно норм розташування господарських та інших будівель від межі сусіда, щодо правильності призначення і нарахування державних допомог, про правильність нарахування соціальної виплати по догляду за особою з інвалідністю, щодо виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, про звільнення лікаря із займаної посади, щодо своєчасної очистки вигрібної ями. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.

Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку стану роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Летківської сільської ради, по дотриманню вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян. За наслідками складено доповідну записку голові райдержадміністрації, де вказано на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надано змістовні рекомендації щодо їх усунення.

 

 

 

 

 

 

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на офіційному веб- сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян, Інтернет- приймальня» громадяни можуть написати електронне звернення. Так, протягом І півріччя 2019 року зареєстроване одне електронне звернення. 

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи із зверненнями громадян

в районній державній адміністрації

за І півріччя 2019 року

 

 

За І півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 169 звернень, що на 99 одиниць більше ніж за відповідний період 2018 року. З них 54 звернень надійшло поштою, 18 звернень надійшли під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 97 звернень - від інших органів влади.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації загалом домінують заяви.

Протягом І півріччя 2019 року мешканцями району порушено 244 питань        ( 178 – за  відповідний період  2018 року).

Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 146 звернень, 10 звернень вирішено позитивно, 7 – залишається на контролі. 

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 80 (32,7 %), аграрної політики і земельних відносин – 43 (17,6%), охорони здоров’я – 21 (8,6%) від загальної кількості.

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту,- це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту. Питання аграрної політики і земельних відносин – це надання земельної ділянки у користування та земельні конфлікти.

На третьому – питання щодо охорони здоров’я, а саме: робота аптек, надання медичної допомоги та інше.

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району  висвітлені у порівняльній таблиці:

 

Питання

Надійшло до РДА

 

І півріччя 2018

 

І півріччя

2019

Кількість порушених питань

 

179

244

Аграрна політика та земельні відносини

21

43

Соціальний захист

41

80

Комунальне господарство

31

1

Житлова політика

1

1

Транспорту і зв’язку

4

5

Охорона здоров'я

7

21

Промислова політика

4

15

Праця та заробітна плата

8

15

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

10

10

Інше

52

53

 

Від органів влади вищого рівня протягом І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 119 звернень (в 2018 році - 40), в тому числі :

  •  з Адміністрації Президента України  15 ( 0 в 2018 р.);
  •  з Верховної Ради України –  0 (0 в 2018р.),
  •  з Кабінету Міністрів України – 97 (39 в 2018р.),
  •  з облдержадміністрації –  7 ( 1 в 2018р.)

 

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації, начальником та головним спеціалістом відділу діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на  прийом  до керівництва  райдержадміністрації.

Керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, так в Тростянецькій районній державній адміністрації продовжує працювати комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом І півріччя 2019 року проведено 6 засідань комісії, на яких зокрема піднімались питання: щодо призначення соціальної допомоги як особі, яка не набула права на призначення пенсії, надання роз’яснень стосовно норм розташування господарських та інших будівель від межі сусіда, щодо правильності призначення і нарахування державних допомог, про правильність нарахування соціальної виплати по догляду за особою з інвалідністю, щодо виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, про звільнення лікаря із займаної посади, щодо своєчасної очистки вигрібної ями. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.

Відділом діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку стану роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Летківської сільської ради, по дотриманню вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян. За наслідками складено доповідну записку голові райдержадміністрації, де вказано на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надано змістовні рекомендації щодо їх усунення.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на офіційному веб- сайті райдержадміністрації в розділі «Звернення громадян, Інтернет- приймальня» громадяни можуть написати електронне звернення. Так, протягом І півріччя 2019 року зареєстроване одне електронне звернення. 

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 

 


« Повернутись