Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Тростянецька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Державний герб України

Начальник відділу економічного розвитку управління агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації

05.11.2018

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б»

 начальника відділу економічного розвитку управління агропромислового та економічного розвитку

Тростянецької райдержадміністрації Вінницької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Здійснює керівництво діяльністю відділом економічного розвитку райдержадміністрації, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.
  2. Забезпечує ефективне виконання покладених на відділ економічного розвитку завдань щодо реалізації державної політики у  сфері соціально-економічного розвитку та в межах компетенції закріплених за управлінням показників.
  3. Здійснює аналіз стану і тенденції соціально-економічного розвитку, хід виконання районних  програм, діяльності відділу та приймає відповідні рішення щодо усунення недоліків і закріплення позитивних тенденцій.
  4. Здійснює координацію, методичне керівництво та підготовку розпоряджень голови райдержадміністрації, інформацій з питань віднесених до їх компетенції. Організовує та забезпечує контроль, аналіз і оцінку справ на відповідному напрямку діяльності.
  5. Забезпечує аналіз стану залучення інвестицій в галузі економіки району. Зведення та подання інформації про проведену роботу щодо залучення грантових коштів по реалізації проектів.
  6. Проводить моніторинг існуючих проектів, конкурсів та грантів для територіальних громад району, забезпечує їх координацію та супровід.
  7. Приймає участі у семінарах та навчальних тренінгах по різноманітних проектах.
  8.  Вивчає та організовує роботу, щодо забезпечення належної тенденції розвитку зовнішньо - економічної діяльності.
  9. Розглядає листи та заяви підприємств, юридичних осіб, виконавчих комітетів згідно розподілу з питань, що належать до його посадових функцій.
  10. Приймає участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій та інших заходів райдержадміністрації з питань, що належать до посадових функцій.
  11.  Здійснює розробку  прогнозних  показників економічного і соціального розвитку району.
  12. Проводить розробку  плану заходів розвитку малого і середнього підприємництва,  аналіз та контроль за ходом їх виконання в районі.
  13. Здійснює розробку  проекту  Програми економічного і соціального розвитку, заходів щодо її реалізації та здійснення  контролю за її виконанням в районі.
  14. Здійснює розробку проекту стратегії розвитку Тростянецького району, забезпечення координації та підготовки звітів про її виконання.
  15.  Виконує інші поточні питання та доручення начальника управління.

 

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 5300 грн.,

2) надбавка за вислугу років на державній службі на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;

3) надбавка до посадового окладу за ранг -  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

4) інші доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду (при призначенні на посаду державної служби вперше – з випробувальним терміном)

Перелік документів, необхідних для участі
в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

 5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

8) Заява про відсутність заборгованості по сплаті аліментів на утримання дитини, , сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби.

Документи подаються з 8 до 17 год.

Кінцевий термін прийому документів – до 17-00 год. 16 листопада 2018 року за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 37.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

смт. Тростянець, вул. Соборна, 37, 10.00 год, 21 листопада 2018 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кравець Світлана Михайлівна

тел. (04343) 2-23-65

trost.ueko@vin.gov.ua     

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта не нижче ступеня магістра за спеціальністю «Фінанси» у галузі «Управління та адміністрування» та/або за спеціальністю «Економіка» у  галузі «Соціальні та поведінкові науки»

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння

4.

Володіння іноземною мовою

-

 

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

2.

Необхідні ділові якості

 

1) аналітичні здібності, 

2) навички управління,

3) лідерські якості,

4) стресостійкість,

5) уміння працювати в команді.

3.

Необхідні особистісні якості

 

1) ініціативність,

2) порядність,

3 ) дисциплінованість,

4) відповідальність,

5) комунікабельність.

Професійні знання

1.

Знання законодавства

  1. Конституція України,
  2. Закон України «Про державну службу»,
  3. Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

  1. Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», 

   2. Закон України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», 
   3. Закон України  «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні»,
   4. Закон України  «Про публічні закупівлі»,
   5. Закон України  «Про інвестиційну діяльність».

 


« Повернутись