На головну

ПРОДАЖ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ, ВИРОЩЕНИХ НА ВЛАСНІЙ САДИБІ, НЕ ОПОДАТКОВУЄТЬСЯ

produkcijaГайсинська ОДПІ нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу України, не оподатковуються доходи фізичних осіб, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:
- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються. У разі перевищення розміру площі земельних ділянок більше 2 гектар, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах (за ставками - ПДФО 18 % і військовим збором - 1,5 %).
Діяльність, пов'язана з веденням особистого селянського господарства, не відноситься до підприємницької діяльності.
При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок (форма 3-ДФ, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 №32).
Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

За 8 місяців при наданні адміністративних послуг до місцевих бюджетів області надійшло на 22 мільйони більше, ніж торік

3При сплаті податків громадянами та завдяки плідної праці співробітників Управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області з прийому та оформлення паспортних документів місцеві бюджети Вінниччини упродовж січня-серпня 2017 року отримали у своє розпорядження 28 мільйонів 22 тисячі 600 гривень, а це на 22 мільйон 597 тисяч більше ніж за аналогічний період минулого року.
За 8-м місяців цього року Міграційна служба Вінниччини оформила 20 401 паспорт громадянам у вигляді ID-картки.
Із року в рік збільшується кількість громадян, що звертаються до підрозділів УДМС Вінниччини з оформлення закордонних паспортів.
Так у поточному році вже оформлено 62 546 паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, що вже майже відповідає кількості оформлених паспортів за 12 місяців 2016 року.
Міграційною службою також надавалися адміністративні послуги з питань отримання дозволу на імміграцію, продовження терміну перебування іноземних громадян, оформлення громадянства та інших.
Крім, цього до адміністративної відповідальності притягнуто 676 іноземців та громадян України за порушення міграційного законодавства. 
Всього накладено адміністративних штрафів на суму 91 тисяча 630 гривень, з яких сплачено 70 тисяч 830 гривень.

На Вінниччині проведено профілактичні заходи під умовною назвою «Мігрант»

280901 2Упродовж серпня цього року, Управлінням міграційної служби, спільно з правоохоронними органами області було проведено загальнодержавне оперативно-профілактичне відпрацювання під умовною назвою «Мігрант».
Під час заходів, виявлено 72 нелегальних мігранти, стосовно яких були прийняті рішення про примусові повернення. Із них - 48 були документовані за поданням ГУНП області. Виконано рішень суду про примусові повернення – 15.
За поданням ГУНП - 12 іноземцям та особам без громадянства було скорочено термін перебування в Україні. Стосовно – 3 іноземців прийнято рішення про заборону в’їзду.
За рішеннями Погребищенського та Липовецького районих судів - 2 іноземців примусово видворено.  
Всього було виявлено – 194 правопорушників законодавства про правовий статус іноземців та осіб без громадянства, з них: по ст. 203 Кодексу України про Адміністративні правопорушення  – 145 осіб;  по ст. 204 – 1 особу;  по ст. 205 – 47 осіб;          по ст. 206 – 1 особу.
Всього накладено штрафів на суму – 91 630 грн., з яких стягнуто – 70 830 грн.  
А всього у поточному році за порушення міграційного законодавства притягнуто до адміністративної відповідальності 673 (за аналогічний період минулого року - 512) осіб, з них: по ст. 203 КУпАП - 498;   по ст.204 - 5;    по ст.205 – 167, та по ст.206 - 3.
Примусово повернуто іноземців та ОБГ до країн походження - 224 іноземці, виконано рішень суду про примусове видворення іноземців та ОБГ - 5, скорочено термін перебування іноземцям та ОБГ – 13, прийнято рішень про заборону в’їзду -10 іноземним громадянам.
Управління та його територіальні підрозділи у співпраці з правоохоронними органами і надалі забезпечуватимуть належний стан протидії незаконній міграції на території області, своєчасно реагуватимуть на факти порушень законодавства, як  іноземцями так і громадянам України. 

На Вінниччині презентовано інформаційний проект «Корисні контакти для ВПО у Вінницькій області»

Image1Під час прес-конференції, яка відбулась 18 вересня в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА відбулося офіційне представлення друкованої продукції «Корисні контакти для ВПО у Вінницькій області».
Як повідомила заступник директора Департаменту соціальної та молодіжної політики ОДА Наталя Квят, - в області проживає 7892 сім’ї (12060 осіб) переселених громадян, які офіційно зареєстровані в Єдиній базі переселених громадян, з них: 392 сім’ї (761 особа) з АР Крим та 7500 сімей (11299 осіб) зі Сходу.
Ідея оновлення «дорожньої карти» для переселенців, які прибули до нашої області, виникла давно, оскільки контактна інформація з 2014 року змінилася або не оновлювалася, одним словом - втратила свою актуальність.
Так, Департаментом соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА було підтримано ініціативу радника Міністерства соціальної політики з питань ВПО у Вінницькій області щодо реалізації інформаційного проекту, а саме: створення друкованої продукції «Корисні контакти для ВПО у Вінницькій області».
Головна ідея ініціативи - розповсюдження друкованої продукції, що містить перелік корисних контактів для ВПО в регіоні. У цій брошурі зібрано контактну інформацію та основні напрямки діяльності органів державної влади і неурядових організацій регіону, дотичних до вирішення питань переселенців, - розповіла Людмила Неверицька - радник Міністерства соціальної політики з питань ВПО у Вінницькій області.
Під час прес-конференції Людмила Неврицька презентувала друковану брошуру та розповіла про процес створення та поширення матеріалу в області.
Матеріал виданий завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні, в рамках проекту «Подолання соціальних наслідків конфлікту на Донбасі та незаконної анексії Криму за допомогою державних структур в Україні та громадянського суспільства», який реалізовує канадська неурядова організація «Stabilization Supprt Services»
На прес-конференції  учасники говорили про різні ініціативи та проекти, що стосуються ВПО. Відбувся активний діалог стосовно питання співпраці урядових та неурядових організацій  щодо переадресацій та звернень внутрішньо – переміщених осіб. За результатом зустрічі з учасниками заходу домовлено про подальшу координацію та ефективну переадресацію звернень ВПО у контексті співпраці державних та недержавних організацій.
Окрім презентації друкованої продукції організатори заходу представили і веб-ресурси, на яких буде розміщена електронна версія, презентованого документу. Серед них сайт ОДА, сайти районних державних адміністрацій, сайти громадських організацій регіону.

Україна не обмежуватиме експорт м’яса, натомість Уряд запропонує низку рішень для зниження цін на внутрішньому ринку, - Глава Уряду

2Україна не планує обмежувати експорт м'яса, натомість Уряд запропонує низку рішень, які дозволять наповнити внутрішній ринок цим продуктом і, таким чином, знизити ціну на нього. Про це сказав Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.
"Експорт обмежувати не будемо. Натомість є (інші)  рішення, ми покажемо", - сказав Володимир Гройсман.

Президент увів у дію рішення РНБО щодо пропозицій до Державного бюджету України на 2018 рік із забезпечення національної безпеки і оборони України

1Президент Петро Порошенко підписав Указ №278/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 вересня 2017 року «Про пропозиції до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України».
Глава держави увів у дію відповідне рішення РНБО. Контроль за його виконанням покладено на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України Олександра Турчинова.
Рада національної безпеки і оборони України доручила Кабінету Міністрів України передбачити у проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» видатки на забезпечення національної безпеки і оборони України в обсязі не менше 5% від валового внутрішнього продукту для сектору безпеки і оборони України. При цьому фінансування потреб сектору безпеки і оборони України передбачити в обсязі не менше 165 372,3 млн гривень, у тому числі не менше 158 997,3 млн гривень – із загального фонду Державного бюджету України, 6 375,0 млн гривень – із спеціального фонду Державного бюджету України.
Зокрема, для Міністерства оборони України у 2018 році має бути передбачено фінансування за рахунок коштів загального фонду Держбюджету в обсязі 81 689,2 млн гривень, а за рахунок коштів спеціального фонду – в обсязі 1 625,3 млн гривень.
На фінансування Національної гвардії України у 2018 році має бути передбачено фінансування за рахунок коштів загального фонду Держбюджету в обсязі 10 354,0 млн гривень, за рахунок коштів спеціального фонду – в обсязі 739,0 млн гривень.
Уряд має передбачити також фінансування Національної поліції України в обсязі 24 277,2 млн гривень за рахунок коштів загального фонду Держбюджету та 90,0 млн гривень за рахунок коштів спецфонду Держбюджету.
Адміністрації Державної прикордонної служби України у 2018 році має бути виділено фінансування в обсязі 9 010,6 млн гривень за рахунок коштів загального фонду Держбюджету та 33,2 млн – за рахунок коштів спецфонду. Державній службі України з надзвичайних ситуацій має бути передбачено фінансування в обсязі 9 774,6 млн гривень із загального фонду і 969,4 млн гривень із спецфонду Держбюджету 2018 року.
У Державному бюджеті 2018 року на фінансування Служби безпеки України має бути передбачено 7 491,1 млн гривень за рахунок коштів загального фонду та 160,9 млн гривень – за рахунок коштів спецфонду.
Уряду також доручено розглянути питання щодо фінансування у 2018 році Державної цільової програми створення та освоєння виробництва боєприпасів та продуктів спеціальної хімії на період до 2021 року і Державної цільової програми реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу на період до 2021 року в обсязі 0,5% від валового внутрішнього продукту (але не менше 6,0 млрд гривень) понад обсяг видатків на фінансування сектору безпеки і оборони, який визначений Концепцією розвитку сектору безпеки і оборони України, затвердженою Указом Президента України від 14 березня 2016 року № 92.
Кабінет міністрів має також планувати щороку видатки для фінансування органів сектору безпеки і оборони за рахунок спеціального фонду Державного бюджету відповідно до поданих ними обґрунтованих пропозицій.
Починаючи з 2018 року Уряд має залишати в повному обсязі надходження до спеціального фонду Державного бюджету України для фінансування потреб органів сектору безпеки і оборони України, що забезпечили такі надходження.
Також у 2018 році мають бути вжиті заходи щодо забезпечення першочергового фінансування діяльності суб'єктів сектору безпеки і оборони України за такими пріоритетними напрямами:  посилення системи протиповітряної оборони держави та можливостей авіації Повітряних Сил Збройних Сил України; реалізація державної політики у сфері кібербезпеки, виконання заходів з розвитку та модернізації спеціального зв'язку та захисту інформації; виконання Національної розвідувальної програми на 2016 – 2020 роки; посилення контррозвідувального захисту та боротьби з тероризмом і диверсійною діяльністю; проведення інтенсивної бойової підготовки частин і підрозділів ЗСУ та інших утворених відповідно до законів України військових формувань; облаштування державного кордону України; реалізація соціальних гарантій військовослужбовців, насамперед збільшення у структурі грошового забезпечення військовослужбовців питомої ваги посадових окладів, окладів за військовим званням;
Уряду доручено підготувати у десятиденний строк після набрання чинності Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» проект основних показників державного оборонного замовлення на 2018 – 2020 роки та подати на розгляд Раді національної безпеки і оборони України.
Крім того, Кабмін має розглянути до 1 листопада 2017 року питання запровадження механізму пільгових іпотечних кредитів для забезпечення житлом військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та членів їх сімей.

На Вінниччині за вересень відшкодовано майже півтора мільйона гривень вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

1 ujkДо обласного бюджету, відповідно до помісячного розпису, надійшло за квітень-вересень 16990,7 тис.грнкоштів субвенції з державного бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань, в тому числі у вересні  – 3928,0 тис.грн., які в повному обсязі профінансовано бюджетам адміністративно-територіальних одиниць області згідно затвердженого розподілу.

Відповідно до результатів моніторингу стану використання коштів вказаного трансферту з державного бюджету, який щотижнево проводиться Департаментом фінансів облдержадміністрації, починаючи з квітня, станом на 15 вересня 2017 року профінансовано з місцевих бюджетів медичні заклади області в обсязі 16311,7 тис.грн. (96,0% до помісячного розпису квітня-вересня), в тому числі у вересні – 3672,2 тис.грн.

Загалом проведено відшкодувань за отримані ліки в сумі 12777,4 тис.грн., з них у вересні – 1491,7 тис.грн.

         Питання виконання та фінансування програми реімбурсації знаходиться на постійному контролі Департаменту фінансів облдержадміністрації.

Відбулось чергове засідання Громадської ради

IMG 650415 вересня 2017 року відбулось засіданя Громадської ради при районній державній адміністрації під керівництвом Гаврилюка Станіслава Івановича.
 
Щодо сприяння органів виконавчої влади району, громадських організацій у наданні матеріальної, правової, медичної допомоги учасникам бойових дій в зоні АТО і їх сім’ям  інформували: Яковишин Олександр Петрович, голова громадської організації «Спілка учасників АТО Тростянецького району»; Шевчук Микола Васильович, заступник головного  лікаря КУ «Тростянецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги», Гора Наталія Дмитрівна, завідуюча поліклінічним відділенням Тростянецької центральної районної лікарні та Томін Наталія Іванівна, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації. Про утворення груп з охорони громадського порядку в територіальних громадах Тростянецького району та про взаємодію органів виконавчої влади, громадських організацій щодо попередження та профілактики злочинності серед неповнолітніх доповідав Берчук Олександр Петрович, заступник начальника Тростянецького відділення поліції  ГУНП у Вінницькій області. Про стан зайнятості населення, легалізації робочих місць та заробітної плати, виконання доручення голови Тростянецької районної державної адміністрації щодо легалізації перевізників інформувала Томін Наталія Іванівна, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
        Участь у засіданні взяли голова районної ради Людмила Скапровська та перший заступник голови райдержадміністрації Таїсія Науменко.
    Як сказала Наталія Томін, учасники АТО мають більше 30 видів   пільг, але не всі ними користуються з тієї причини, що не всі про них знають. Тому вона запропонувала частіше зустрічатися з демобілізованими воїнами, спілкуватися на різних локаціях: чи то на районному рівні, чи безпосередньо в населених пунктах та інформувати їх про наявні  для них можливості покращити своє здоров’я, здобути професію, поїхати на відпочинок разом із сім’єю, організувати бізнес та ін.

         Голова Громадської ради Станіслав Гаврилюк закликав аби  згадували про наших захисників не лише до певних дат, а повсякчас жили їхніми проблемами.                       Інформуючи про роботу  поліції  щодо охорони правопорядку, Олександр Берчук, зазначив, що  у 18 сільських радах працює 5 дільничних інспекторів.  В особовому складі  відділення поліції не вистачає 17 поліцейських. Зрозуміло, що це створює  певну  напругу  під час  несення служби по охороні правопорядку. Серед помічників поліцейських - громадська організація «Шериф». Було  б доцільно, щоб  громадські охоронці правопорядку діяли при кожній сільській раді.

Станіслав Іванович нагадав, що це питання вже розглядалося на громадській раді, і тоді було рекомендовано створити такі групи. Однак, не всі сільські ради прислухалися до  цих  рекомендацій.

Не менш важливо і поліції знайти собі  надійних помічників. Тому, повертаючись до цієї проблеми,  наголошуючи на її актуальності, Громадська рада сподівається  на позитивне її вирішення.

      Зайнятість населення, легалізація робочих місць та заробітної плати –  це ті питання, які напряму  сприяють покращанню економіки району та добробуту людей. Проте,  навести тут лад швидко не вдається.  Фіскальний метод впливу сьогодні заборонений, залишилося єдине - роз’яснювати та вмовляти. Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Наталія Томін розповіла, що в цьому році було проведено 21 рейд-дослідження, під час яких  у 116 випадках виявлено порушення. Після проведених співбесід частина порушників все-таки прислухалася і свою  підприємницьку діяльність   почала вести на офіційній основі, сплачуючи всі  встановлені податки.  Останнім часом намітилася позитивна динаміка -  більше підприємців реєструється аніж припиняють свою діяльність. Втім, ще є непоодинокі факти, коли порушується вимоги  щодо  дотримання встановленого рівня мінімальної заробітної плати і тут людям потрібна допомога,  оскільки не всі можуть своїм роботодавцям  виставити вимогу про офіційне працевлаштування.

Гаряча дискусія розгорілася під час обговорення давньої проблеми нашого району - легалізації перевізників, зокрема, таксистів.  

 
IMG 6508IMG 6523IMG 6528IMG 6531IMG 6535

Відбулась нарада з посадовими особами місцевого самоврядування

IMG 198815 вересня 2017 року перший заступник голови райдержадміністрації Таїсія Науменко провела нараду із селищним, сільськими головами, керівниками бюджетних установ району.
         Про хід підготовки підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років доповідав завідувач сектором житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації Михайло Оліянчук: «В районі на завершальному етапі проходять заходи з підготовки  об'єктів  теплопостачання, дорожньо–мостового, водопровідно–каналізаційного господарства,  приміщень закладів  бюджетної сфери до роботи в умовах осінньо - зимового періоду.
Підготовка до осінньо – зимового періоду в районі розпочата завчасно.  Ще  21 квітня  2017 року головою районної державної адміністрації прийнято розпорядження за № 102 «Про підготовку підприємств житлово–комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та  об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо–зимовий період 2017 – 2018 рр.».  Сформовано відповідну робочу групу.
За період з 7 по 11 серпня поточного року проведено огляд готовності всіх закладів бюджетної сфери до наступного зимового періоду, першочергово звернуто увагу на готовність об'єктів теплопостачання.
Триває заготівля  твердого палива,  вугілля та деревини для опалення закладів бюджетної сфери району. Потреба у заготівлі деревини становить 2700 м.куб., фактично заготовлено 1721 м.куб (64% від потреби), потреба у заготівлі вугілля становить 519 т, фактично заготовлено 327 т (63% від потреби).
Варто відзначити, що всі дитячі садочки та заклади охорони здоров’я готові до опалювального періоду. Із  22 загальноосвітніх шкіл району готові до опалювального періоду 20, є питання по Козинецькій та Глибочанській школах».
            Також Михайло Васильович зазначив, що одне із головних питань під час підготовки до осінньо–зимового періоду - це приведення в належний технічний стан автомобільних доріг району. Станом на 11.09.2017 р.  на ремонт автомобільних доріг загального користування використано 2452 тонн асфальтобетону та асфальтобетонної суміші, в т.ч. за рахунок коштів Служби автомобільних доріг у Вінницькій обл. - 377 т, за рахунок спонсорської допомоги суб’єктів підприємницької діяльності та місцевого бюджету – 2075 т («ТОВ «Вінницька птахофабрика» - 851 т, СТОВ «Колос» - 162,3т, ПСГП «Савинецьке» – 140 т,   ДПДГ «Олександрівське» - 69,5 т, ТОВ «АгроЛан» - 10 т,  ТОВ «Агроподілля», ТОВ «Ободівка-Агро», АФ «Росток», ТОВ «Ободівське» та інші).  Площа ліквідації ямковості становить 19,2 тис.м.кв. Загальний обсяг виконаних робіт - близько 4,8 млн.грн. Із загального обсягу робіт за рахунок коштів місцевого бюджету  - 797,2 тис.грн., в т.ч.  687,2 тис.грн. - із районного бюджету,  100,0 тис.грн. - із бюджету Ободівської сільської ради та  10,0 тис.грн. - із бюджету Будянської сільської ради.    
         Сільськими та селищною радами проводиться ремонт автомобільних доріг комунальної форми власності. Станом на 11.09.2017 року загальний обсяг виконаних робіт становить 3533 тис.грн., при плані 3891 тис.грн.  в т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету - 3038 тис.грн (86%), решта 495 тис.грн. (14%) - за рахунок благодійної допомоги СПД.  Площа ліквідації ямковості становить 19,2 тис.м.кв. Найбільші обсяги робіт виконано  в Тростянецькій селищній, Гордіївській, Олександрівській, Глибочанській та Летківській сільських радах.
Щодо підготовки закладів освіти та охорони здоров’я району до опалювального сезону інформували начальник відділу освіти райдержадміністрації Ольга Ільченко та заступник головного лікаря КУ «Тростянецький районний центр медико-санітарної допомоги» Микола Шевчук.
 
Із станом освоєння коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, виділених на реалізацію інвестиційних програм та проектів розвитку території у Тростянецькому районі, ознайомила присутніх начальник фінансового управління райдержадміністрації Лариса Сандуляк.
 
             Також на нараді розглянуто питання щодо комплектування Збройних сил України військовослужбовцями за контрактом. З цього питання інформував військовий комісар Тростянецького об’єднаного районного військового комісаріату Сергій Стоколос.
 
За результатами наради першим заступником голови райдержадміністрації  прийнято доручення.
 
IMG 1989IMG 1993IMG 2026
 
IMG 1999IMG 2002IMG 2038
IMG 2047IMG 2049IMG 2055
IMG 2060

Уряд ухвалив концепцію держпрограми розвитку фермерства

1 головнаКабінет Міністрів України схвалив представлену Міністерством аграрної політики та продовольства України концепцію державної програми розвитку фермерства в Україні. Це ключова ініціатива профільного Міністерства та Уряду, спрямована на розвиток малого й середнього бізнесу на селі, на створення нових робочих місць та загальний розвиток сільських територій.
Представляючи основні орієнтири програми, заступник Міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк відзначив, що потенціал фермерського руху в Україні – надзвичайний. За умов підвищення ефективності фермерських господарств, держава додатково може отримувати до 1,5 млн тонн врожаю. А реалізація програмних положень дозволить за три роки в 5 разів збільшити кількість робочих місць на селі, щороку на 10% оновлювати парк техніки, передусім за рахунок використання техніки вітчизняного виробництва, збільшити площі посівів під органічні культури та наростити кількість тваринних комплексів.
Інструменти підтримки пропонується розділити на дві групи – фінансові й земельні. Причому в фінансові включити здешевлення кредитів, агрострахування, а також запровадження дотацій для нових фермерських господарств.
Куратором виконання програми, за пропозицією Мінагрополітики, стане заступник Міністра з питань розвитку фермерства.
Коментуючи представлені ініціативи, Глава Уряду Володимир Гройсман зазначив: «Цифри зростання – гарні. Наше завдання – максимально використати цей ресурс. І я як Прем’єр-міністр гарантую повну підтримку фермерства. Програма дій є, кошти теж є – ми забезпечимо 1 млрд грн. Хочу, аби наступного року ми продемонстрували успіх».
 
Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru