72% підприємців, які беруть участь у держзакупівлях, повністю задоволені системою ProZorro

436197Міжнародна маркетингова група провела дослідження на замовлення ProZorro, з’ясувавши ставлення бізнесу до публічних закупівель та виявивши основні тренди у поведінці підприємців при участі в тендерах. У рамках дослідження було опитано 1100 респондентів і проведено 90 глибинних інтерв'ю.
Бізнес було поділено на три групи: ніколи не брав участь у торгах через систему ProZorro, взяв участь у публічних закупівлях три рази або менше і той, що  регулярно бере участь у публічних закупівлях.
Результати опитування бізнесу, який регулярно бере участь у публічних закупівлях, показали: 52% респондентів стверджують, що користування системою ProZorro є вигідним для їх підприємства. Додатковий прибуток (53%) та зручність і відкритість тендерів (42%) стали вирішальними факторами при прийнятті рішення брати участь у тендерах.
Реєстрація у системі була зручною і зрозумілою для 91% респондентів.
У процесі підготовки та подання тендерної пропозиції 72% респондентів все влаштовує. Ті респонденти, які мають зауваження, відмічають наступні мінуси: багато часу йде на підготовку документів, багато надається непотрібної на їх думку інформації, занадто малі терміни для подання пропозицій.
Найважливішим у системі ProZorro для респондентів є: зручність та швидкість участі в тендерах, достатній рівень прибутку від участі у публічних тендерах, дотримання Закону та прозорий вибір переможця.
Слабкими сторонами респонденти системи вважають: присутність домовленостей поза системою, відсутність перевірки якості товару або послуг, порушення правил.
Основними плюсами респонденти вважають: економію часу на проведення тендеру, зручність та рівні можливості для всіх підприємств. З мінусів виділили: велику кількість документів для участі в тендері, наявність торгів, які проводяться недостатньо прозоро, та надання зайвих документів.
55% респондентів вважають, що є необхідність у посиленні контролю за дотриманням Закону на публічних тендерах.
89% респондентів готові радити знайомим, щоб вони скористалися послугами електронних закупівель.
Детальніше про результати опитувань інших груп бізнесу - у презентації: http://bit.ly/2zLOfb6.

Щоб вступити в коледж чи технікум на базі 11-ти класів, потрібно буде подавати заяву в електронній формі, - Умови прийому для молодшого спеціаліста на 2018-й

fa-1-6Наступного року вступники до коледжів і технікумів на базі 11-ти класів подаватимуть документи виключно в електронній формі. Це передбачено Умовами прийому для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2018 році, які затверджені наказом МОН та вже пройшли реєстрацію в Міністерстві юстиції.
Таким вступникам потрібно буде створювати електронні кабінети в системі ЄДЕБО й через них подавати заяви, попередньо підвантаживши необхідні документи. Прийматимуться сертифікати ЗНО 2016, 2017 та 2018 років, крім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов. З цих предметів приймаються лише сертифікати 2018-го.
Подавати заяви в паперовій формі зможуть вступники на основі 11 класів, які мають право на пільги, розбіжності у ПІБ, даті народження, статі або громадянстві в атестаті та сертифікаті ЗНО, які подають іноземні документи про повну загальну середню освіту або атестати, видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення. Ще однією підставою може бути неможливість зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, підтверджена довідкою приймальної комісії.
У паперовій формі, як і раніше, подаватимуть заяви та документи вступники на основі 9-ти класів. Для них прийом заяв почнеться 2 липня і триватиме до 18-ї години 14 липня 2018 року. Упродовж 15-22 липня проходитимуть вступні іспити, творчі конкурси та співбесіди. Рейтинговий список вступників оприлюднюватиметься не пізніше 24 липня, а зарахування на місця держзамовлення буде не пізніше 30 липня.
Вступники на основі 11-ти класів зможуть реєструвати електронні кабінети та завантажувати в них документи з 2 липня, а подавати заяви – з 12 липня. Реєстрація триватиме до 18-ї години 25 липня, а подання заяв – до 1 серпня для тих, хто вступає на основі співбесіди, іспитів або творчих конкурсів, та до 8 серпня для осіб, які вступають на основі сертифікатів ЗНО. Рейтингові списки оприлюднюватимуться не пізніше 9 серпня, а зарахування на місця держзамовлення на основі співбесіди – не пізніше 8 серпня, а на основі сертифікатів ЗНО, вступних іспитів або творчих конкурсів – не пізніше 14 серпня.
Ще однією новацією 2018 року для вступу на молодшого спеціаліста буде дві форми заяв на участь у конкурсі. Зокрема, вступник зможе зазначити, що він бере участь у конкурсі і на бюджетні місця, і на контрактні або виключно на контрактні.
«Реєстрація Умов прийому в Мін’юсті дала старт для закладів вищої та професійної освіти, які готують молодших спеціалістів, створювати власні Правила прийому. До 31 грудня вони мають бути внесені в ЄДЕБО та розміщені на сайті закладу. Найближчим часом ми також очікуємо завершення реєстрації Умов прийому до закладів вищої освіти, які визначають правила вступу на бакалаврів, магістрів та докторів філософії», – зазначив директор департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров.
Щоб докладніше роз’яснити всі положення Умов прийому, МОН планує провести регіональні наради для закладів вищої та професійної освіти, які здійснюють набір на молодшого спеціаліста, з 6 до 15 грудня 2017 року.
Нагадуємо, що комісія з аудиту вступної кампанії 2017-го надала рекомендації на 2018 рік. Вони, зокрема, стосуються ширшої комунікації та вдосконалення ЄДЕБО.

За 2017 рік понад тисяча навчальних закладів долучилася до безкоштовного вивчення англійської мови он-лайн

Без названияПредставники понад 1 тис українських навчальних закладів приєдналися до вивчення англійської мови на безкоштовній он-лайн платформі Lingva.Skills цього року. Курси проходять як школярі та студенти, так і вчителі, викладачі, науковці тощо.
«Спілкування іноземними мовами визначене однією з ключових компетентностей Нової української школи. Ми прагнемо, щоб кожен учень міг належно розуміти, писати, висловлювати свої думки англійською чи іншою з поширених іноземних мов. Водночас наша вища освіта, наука зараз активно інтегруються в європейський та світовий простір, і в цьому контексті знання англійської є так само дуже важливим для українських студентів, науковців. Тому ми підтримали соціальний проект Lingva.Skills, який відкриває багато можливостей для безкоштовного вивчення англійської незалежно від місця проживання й у будь-який зручний час», – зазначив заступник Міністра освіти і науки України Юрій Рашкевич.
Загалом у межах підписаного МОН та Lingva.Skills меморандуму планується залучити до вивчення англійської 500 тисяч українських вчителів та викладачів.
Наразі навчання здійснюється лише в режимі он-лайн, однак нині створюється система за методом змішаного навчання (blended learning), де буде поєднано он-лайн  навчання із навчанням в аудиторії із викладачем. Цей метод почне втілюватись у навчальних закладах м. Києва вже 2018-го.
Також, до року німецької мови в Україні, розроблюватиметься відповідний контент для он-лайн навчання німецької мови.
Довідково
Для участі в проекті потрібно на сайті www.lingva.ua подати заявку від навчального закладу, вказавши назву, приблизну кількість бажаючих вивчати англійську та контактний e-mail. З представником навчального закладу зв’яжеться координатор, відправить проект офіційного листа, який потрібно підготувати, та подальші інструкції.
Навчання відбувається в зручний для користувача час. Термін вивчення – необмежений, але зазвичай становить 3-6 місяців. Курс англійської рівня А1-А2 складається з 150 уроків, кожний з яких трьома видами вправ тренує граматичну або розмовну конструкцію.
Нагадуємо, що на платформі Prometheus стартували безкоштовні курси підготовки до ЗНО з Української мови і літератури, Математики та Історії України http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/09/21/finansuvannya-naukovix-doslidzhen-i-rozrobok-v-ukrayini-zbilshilos-majzhe-na-40/

Послуги, які надає управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Upravl.sots.zah.-300x150Управління праці та соціального  захисту населення Тростянецької райдержадміністрації  інформує: в  "Центрі надання адміністративних послуг", що знаходиться за адресою вул. Соборна, 37 (приміщення Тростянецької райдержадміністрації  на першому поверсі) надаються такі послуги:
 
 
 
 
  1. Реєстрація заяв та видача довідок для надання/переоформлення пільг на житлово-комунальні послуги та послуги зв'язку  окремим категоріям громадян відповідно до:
         - Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
- Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
  внаслідок Чорнобильської катастрофи" 
- Закону України "Про соціальний захист дітей війни"
- Закону України "Про статус ветеранів військової служби і ветеранів органів
  внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист"
- Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх
  сімей"
- Закону України "Про службу безпеки";
- Закону України "Про реабілітацію жертв політичних репресій"
- Закону України "Про соціальний –правовий захист військовослужбовців та захист їх
   сімей"
- Закону України "Про освіту" 
- Основи законодавства про охорону здоров'я
- Закону України "Про культуру"    
- Закону України " Про бібліотеки та бібліотечну справу"
- Закону "Про охорону дитинства"
 
  1. Взяття на облік та  поновлення пільг багатодітним сім'ям та іншим категоріям відповідно до Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї.
  2. Прийняття заяв на щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання.
  3. Реєстрація заяв та видача направлень для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
  4. Видача направлень дітям до 18 років на протезно-ортопедичні вироби.
6.   Згідно Законів України призначаються такі види державних допомог сім’ям з дітьми:
-    допомога у зв’язку з вагітністю та пологами;
-    допомога при народженні дитини;
-    допомога при усиновленні дитини;
-    допомога на дітей одиноким матерям;
-    допомога на дітей, над якими встановлено    опіку чи піклування;
-    державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
-    державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;
-    грошове забезпечення батькам вихователям та прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях;
-    виплата одноразової винагороди жінкам, які присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
-    допомога малозабезпеченій сім’ї, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психологічного розладу;
-    державна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;
-    державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам;
-    компенсація фізичній особі, яка надає соціальні послуги;
-    компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років
-          субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
-          субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг.
 
 
Управління праці та соціального  захисту населення Тростянецької райдержадміністрації знаходиться за адресою вул. Соборна, 46 (приміщення відділу статистики  на другому поверсі) та надає такі послуги:
 
-          видача посвідчень інвалідам війни, учасникам війни, сім'ям  загиблих/померлих інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни, ветеранам праці.
-          встановлення статусу  учасника війни
-          видача листів талонів на право одержання ветераном війни та особою на яку поширюється чинність закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»  проїзних квитків із знижкою їх вартості
-          забезпечення санаторно-курортним лікуванням  інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів загального захворювання та інвалідів з дитинства, громадян потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи
-          направлення інвалідів, одиноких пристарілих громадян в будинки інтернатного типу
-          надання матеріальної допомоги інвалідам та малозабезпеченим особам
-          направлення на навчання інвалідів в реабілітаційні центри
-          виплата компенсації на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни
-          видача направлень на проходження МСЕК щодо забезпечення спецавтотранспортом інвалідів
-          компенсаційні виплати  інвалідам на бензин та транспортне обслуговування відповідно до медичних показників
-          надання допомоги в переоформленні у власність транспортних засобів, отриманих інвалідами на пільгових умовах
-          виплата компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
-          виплата матеріальної допомоги важкохворим громадянам
-          надання послуг із соціальної та професійної  адаптації учасникам антитерористичної операції
-          компенсаційні виплати студентам з числа учасників антитерористичної операції та їх дітям за навчання на контрактній формі
-          виплата компенсації пільги в готівковій формі на придбання твердого палива та скрапленого газу
-          видача довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб
-          виплата щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам на проживання
-          видача посвідчень дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства
-          видача довідок про отримання допомоги та перебування на обліку в управлінні
-          повідомна реєстрація територіальних угод, колективних договорів
-          надання консультацій з питань праці, охорони праці та порядок проходження альтернативної (невійськової) служби
-          роз'яснення пенсійного законодавства

Відбулось засідання районної робочої групи з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення

DSC 033528 листопада голова райдержадміністрації Леонід Лобань спільно з першим заступником голови райдержадміністрації Таїсією Науменко провів засідання районної робочої групи з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.
У ході засідання робочою групою розглядались питання щодо результатів рейду – дослідження, проведеного на території Летківської сільської ради (інформувала Наталія Томін, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації).
 
 
 
 
 
DSC 0340DSC 0325DSC 0329

МОЗ про те, як реформуватимуть систему інтернатів в Україні

ebf8c3dff026e027274fc3d23ab429df XLСьогодні, 28 листопада, урядовці, представники міжнародних організацій, керівники громад, експерти з раннього втручання та інклюзивної освіти розпочали триденну нараду – як керуючись міжнародним досвідом реформувати систему інтернатів і, щонайважливіше, попередити ситуації, коли діти можуть залишитися без сім’ї.
Загалом в Україні на початок 2017 року було 106 тисяч дітей в інтернатних закладах. З них тільки 6 тисяч дітей мають статус сироти, тобто 100 тисяч дітей знаходяться в інтернатах, маючи живих батьків, які не позбавлені батьківських прав і водночас не дбають про своїх дітей.
«Ми маємо подбати про соціальний захист таких родин, щоб вони могли виховувати своїх дітей у сім’ї. Зараз за одну дитину інтернатний заклад Міністерства охорони здоров'я отримує 26 тисяч гривень на місяць, заклад Міністерства соціальної політики - 16 тисяч гривень на місяць. Якби ці гроші йшли в сім’ю, що потрапила в складні життєві обставини, вони могли б виховувати своїх дітей самотужки», - сказала в.о. Міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.
Зараз для позбавлення статусу батьківства соціальній службі треба довести, що батьки не дбають про дітей понад півроку. Самі працівники будинків дитини зв’язуються з батьками і запрошують провідати дитину раз на 6 місяців, залишаючи дитину офіційно без статусу сироти, і її не можна передати в родину для усиновлення чи опіки. Тому важливо обмежити термін, після якого суд може лишати батьківських прав.
Також ми плануємо обмежити термін, коли діти, від яких відмовилися мами, можуть перебувати в пологовому, у стаціонарах лікарень до одного тижня. Бо довге перебування дитини в медзакладах спричиняє затримку розвитку дитини, підвищує ризик захворіти та перевантажує лікарні. Сьогодні деякі діти заходяться в лікарнях по півроку.
Щодо виховання паліативних дітей та реабілітації є чудовий приклад: будинок дитини №1 в Харкові, яким керує Роман Марабян. Зараз там 11 паліативних дітей на 100 місць, усі інші місця зайняті сім’ями з дітьми, які потребують реабілітації. Батьків там навчають, після цього вони разом з дитиною повертаються додому. Це та модель, яка має бути проваджена усюди, бо діти мають жити в сім’ї.
«Ми хочемо на Новий рік принести дітям подарунки. Цього року прошу: замість тих подарунків, що на 5 хвилин, подумайте, над чимось більш довготерміновим. Прийдіть і почитайте дітям, візьміть їх до супермаркету. Покажіть, як їх соціалізувати, як оплачувати покупки в магазині. Приходьте до них кожного тижня. Бо знаєте, що відбувається? На Новий рік приходить повно людей, дали цукерки і зникли. Ще й від цих цукерок у дітей потім животи болять, бо діти не звикли їсти їх в таких кількостях. А тоді в січні діти думають: “Чому я сама? Чому до мене ніхто не приходить? Де ті всі люди? Кому був потрібен?” Знаєте, це не дуже популярна річ. Але можна зробити щось довготривале. Ми кілька років маємо впроваджувати реформу і дати дітям сім‘ї. Маємо бути суспільством, що опікується дітьми весь час», - наголосила доктор Уляна Супрун.

Інтерв’ю голови ОДА всеукраїнському інтернет- виданню Укрінформ

golovaНе зогледілися, а після надзвичайних подій на 48-му арсеналі поблизу Калинівки минуло вже два місяці. За цей час було різне. Спочатку – потужна волонтерська підтримка постраждалим від вибухів та шифер фурами від нардепів, потім – пікети під ОДА через повільні відбудовні роботи і навіть блокування доріг через спроби військових утилізувати снаряди поблизу одного з сіл. А ще – тривожні повідомлення центральних телеканалів про те, що виділені урядом на відновні роботи 100 млн грн на Вінниччині роздерибанили.
Словом, навіть опісля тієї тривожної ночі, коли вибухали снаряди і довелося спішно евакуювати 30 тисяч людей, пристрасті на Вінниччині не вщухли. Отож, Укрінформ вирішив розпитати – куди поділись «відновні» гроші та як триває повернення до нормального життя в зоні ураження – голову Вінницької ОДА Валерія Коровія.
- Валерію Вікторовичу, висновки з надзвичайної ситуації зроблено? Вже зрозуміло, де в роботі влади були «вузькі місця»?
- Події, які відбулися в ніч з 26 на 27 вересня на Калинівському 48-му арсеналі, стали найбільшим викликом для нашої управлінської команди. Значною мірою це й сьогодні визначає порядок роботи обласної державної адміністрації. Ці події змусили нас по-новому подивитися на дуже багато питань цивільного захисту.
Найбільша цінність зробленого нами – це те, що ніхто з людей не постраждав, хоча вибухи були надзвичайно потужні. Особливо спочатку, коли підривалися снаряди від «Градів» з великою зоною ураження. За збігом обставин, після подій під Балаклією ми проводили комплексні навчання з населенням, особливо з тим, що проживає у межах 5-кілометрової зони. Люди знали: якщо відбуваються якісь надзвичайні події, не треба метушитися, знали, в якому напрямку їм рухатися, до якого населеного пункту, де будуть проміжні пункти накопичення людей, що з собою брати тощо. Дякуючи Богу, ми всім зберегли життя.
Знаєте, я все більше переконуюся, що основною метою диверсії на арсеналі був не просто підрив боєприпасів сам по собі. Завдання диверсантів полягало в тому, щоб спровокувати паніку і показати нездатність органів державної влади в такій непростій обстановці керувати ситуацією. Як на мене, в цій частині ми впоралися з викликом на відмінно.
До речі, днями я надіслав прем’єр-міністру пропозиції з удосконалення чинного механізму ліквідації наслідків таких ситуацій. Коли трапляються настільки масові руйнування, а в нашому випадку йдеться про 4,5 тис. будинків, сил і засобів, щоб швидко ліквідовувати ці речі, насправді немає. Для цього треба мати не тільки кошти, йдеться про підготовлені людські і технічні ресурси. Я маю на увазі інженерні війська. Якщо ще принаймні 10 років тому по лінії ДСНС були спеціалізовані військові частини, які могли прийти на допомогу (поміняти покрівлю, зробити ремонти тощо), то наразі замість них маємо «білу пляму», таких підрозділів просто не існує.
- То наскільки наразі вдалося впоратися з відновними роботами?
- Ми говоримо про певні стадії відновних робіт. За перші два тижні нам вдалося відновити поруйновані покрівлі, невдовзі запрацювали обидві пошкоджені школи. Виконано величезний обсяг робіт із обстеження житлових будинків. Ця процедура дуже непроста: спочатку треба зробити на кожний будинок акт обстеження, дефектну відомість, а потім проект на відновлення, який виготовляє проектна організація. На основі цих документів формується реєстр таких будинків, потім – кошторис, який погоджують три міністерства у Києві. А тоді треба знайти приватну структуру, яка відновить усе це. І тільки у міру виконання робіт, придбання будівельниками матеріалів піде компенсація з Держбюджету.
Зрозуміло, що цей механізм недосконалий. Ми виплатили людям зі свого бюджету та з благодійних коштів майже 2 млн гривень матеріальної допомоги. І це, до речі, найбільш ефективно спрацювало, особливо на першому етапі. Кошти пішли на дахи. Там, де були незначні пошкодження, люди купували будматеріали за власні гроші й самі відновлювали будинки. Вони збирали чеки - і компенсації на їх підставі отримали.
Разом із тим, зараз триває дуже активна фаза, пов’язана з відновленням вікон. Якщо брати Павлівку, то там проблема стосується 4300 вікон. Зважте на те, що у значній кількості будинків вікна були дерев’яні. Люди, користуючись нагодою, хочуть поставити собі пластикові. Я змушений про це говорити, але маємо й неприємні ситуації. Скажімо, коли в акті обстеження зафіксовано, що в будинку вибита одна шибка. А потім приходять фахівці й бачать, що вже вибите все вікно, і людина вимагає пластикового.
Але ж ми повинні розуміти, що бюджетні кошти не роздаються мішками! Є чітко визначені процедури їх виділення, а ми маємо забезпечити їх цільове використання.
Наразі до відновних робіт ми залучили всі райони, вони закріплені за відповідними будівлями. Я думаю, що до початку грудня завершимо основну частину ремонтних робіт і вийдемо на 80% заміни вікон. Але у процесі ремонтів виникли нові проблеми і виклики. Наприклад, минулого тижня, коли ремонтували 8 будинків (глинобитних), побачили, що їх уже ніщо не врятує. Зараз маємо акти експертизи, і до 5 будинків, які були визнані такими, що не підлягають відновленню раніше, додалися ще ці 8. Власники чотирьох із них хочуть, щоб їм придбали нові будинки, а решта – щоб їхні помешкання все-таки відновлювали. А це вимагає дотримання певних технологічних процесів, які потребують не одного місяця.

- Коли до Калинівки приїздив прем’єр-міністр, він казав про готовність Уряду виділити для відновлення постраждалих населених пунктів 100 млн гривень. Зараз із цього приводу є багато чуток і навіть повідомлень у ЗМІ, що їх «роздерибанили». То де ці гроші, скільки реально область отримала, скільки з них уже використано?
- Таке можуть казати тільки люди, далекі від використання бюджетних коштів, або «зрадофіли». Я офіційно заявляю, що станом на 24 листопада використані кошти з Держбюджету (касові виплати) складали 10,2 млн гривень і були зареєстровані зобов’язання ще на 3 млн гривень. Є чітко визначені бюджетні процедури використання коштів, воно має бути цільовим. Наприклад, зараз активно встановлюємо людям вікна – щодня в середньому по 100. Якщо 1 квадратний метр коштує у межах 1,5 тис. грн, то можете порахувати, що названі суми адекватні.
- Знаючи, як постраждала від вибухів Павлівка, нещодавно мешканці розташованого неподалік с. Лісова Лисіївка перекривали дорогу, протестуючи проти того, щоб поряд із їхнім населеним пунктом утилізували снаряди з калинівського арсеналу. Може, варто було б надати громадам право погоджувати розміщення поряд із їхніми населеними пунктами таких небезпечних об’єктів?
- Ситуація така: по периметру арсеналу і в навколишніх населених пунктах зібрано і розміновано близько 4 тисяч боєприпасів. А на території складів, у епіцентрах вибухів є ще в десятки разів більше боєприпасів, які потребують утилізації. Там працюють сапери Міноборони. Іншого способу, щоб гарантувати безпеку, крім спрямованих підривів, немає. Ми в межах Ради оборони, справді, шукали майданчики, де можна було б зробити незначні, найпростіші «розмінування». І те, що сталося в цьому селі... Мене зацікавили їхні розмови: «Так, ми спілкуємося з жителями Павлівки, співчуваємо їм, але хай це краще у них вибухає!» Сумно, але такі реалії. Насправді, ми так можемо далеко зайти, особливо в період, коли країна воює.
Так чи інакше, з 22 листопада за рішенням начальника Генштабу розпочато вивезення з арсеналу військових боєприпасів та їх утилізацію поза межами Вінницької області на одному з полігонів Міноборони.
Що ж до погодження громадами... А вони готові до такої дискусії? Як на мене, не готові. Мені узагалі здається, що на широкий загал люди на сьогодні мало розуміються на питаннях безпеки. Тому давайте чітко розуміти і розділяти, де питання громади, а де – національної безпеки.

Захворюваність на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції в області на 30 % нижча епідемічного порогового рівня

2014-11-10gpipiysЗа повідомленням Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, впродовж  47-го  тижня 2017 року  захворюваність на дані інфекції, в порівнянні із попереднім тижнем,  збільшилась на 13,8 %  і   склала  507,3 випадків на 100 тис. нас., при епідемічному порозі  725,8 випадків  на 100 тис. нас.  Захворюваність   в цілому по області  була на 30,1 % нижчою епідемічного порогового рівня. В цілому по області за медичною допомогою  з приводу  ГРВІ звернулось 8135 осіб, серед захворілих  5482 (67,3 %) дітей.  Було госпіталізовано 328 осіб, в т. ч. 280 дітей.
З початку епідемічного сезону 2017-2018 рр. у вірусологічній лабораторії ДУ «Вінницький ОЛЦ  МОЗ України» методом люмінесцентної мікроскопії було досліджено матеріал від 9 осіб,  отримано 3 позитивних результати на аденовірус. Жодного випадку захворювання на грип не підтвердилось.
Методом ПЛР досліджено матеріал від 8 осіб, позитивних не виявлено.
З початку епідемічного сезону проти грипу та ГРВІ всього було щеплено 7175 осіб, в т. ч. 1553 дітей.

На Вінниччині триває реформування служби екстреної медичної допомоги

1359131196-random4009-25 01 13Як повідомляє «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»,  на виконання Закону України «Про екстрену медичну допомогу» для забезпечення доступності системи ЕМД для населення та закладів охорони здоров’я, в області реалізовано регіональний проект «Вчасна допомога». За активної підтримки керівництва області, протягом 2013-2016 років у Вінницькому обласному центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф було створено сучасну централізовану регіональну оперативно-диспетчерську службу (ОДС).
При створенні ОДС було використано ряд основних ресурсів, серед яких: система телекомунікацій, телефонія, картографія, GPS-моніторинг, система реєстрації баз даних, система зберігання даних тощо. Всі складові було  об’єднано в програмно-апаратний комплекс "ERIM-103" зі зручним інтерфейсом, який дав можливість обробки викликів та кодування ситуації згідно протоколів диспетчеризації. Це в свою чергу дозволило прискорити процес приймання викликів від населення області, забезпечити його оброблення та оперативне реагування.
Важливим моментом при впроваджені програмно-апаратного комплексу було використання системи обробки викликів за протоколами диспетчеризації та кодування ситуації, що дало змогу адаптувати її до міжнародних принципів побудови ОДС.
На виконання цього завдання були підготовлені приміщення для розміщення оперативно-диспетчерської служби загальною площею 412 м2, які повністю відповідають технічним вимогам.
Загальна кошторисна вартість виконаних робіт згідно проектно-кошторисної документації становить 5 млн. 775 тис. грн., які були виділені із обласного бюджету.
Загальна вартість обладнання для єдиної регіональної оперативно-диспетчерської служби Вінницької області (обладнання для контакт-центру, серверне обладнання, обладнання робочого місця диспетчерів, обладнання робочого місця іншого персоналу, обладнання для бригад ЕМД), яке було поставлено в рамках виконання регіонального проекту «Вчасна допомога», становила 4 млн. 492 тис. грн.
Центральна оперативна диспетчерська функціонує у тестовому режимі майже рік і приймає звернення від населення м. Вінниці, Вінницького, Калинівського, Козятинського, Літинського, Хмільницького та Тиврівського районів. Звернення за всіма напрямками роботи Центру надходять до ОДС за єдиним номером "103", що забезпечує доступність системи для населення та закладів охорони здоров’я, полегшує інформування населення та дає можливість здійснювати оперативний контроль за всіма напрямками. Також, це спрощує телекомунікаційну складову при організації ОДС, зменшує кадровий ресурс та вартість послуг зв’язку.
На 162-х машинах екстреної медичної допомоги з 203-х встановлені GPS-трекери. Дані про всі бригади, їх переміщення, статус передаються в Центр.
Робота щодо підключення решти районів області до центральної оперативної диспетчерської продовжується.
На території нашої області надання екстреної медичної допомоги здійснюється 8 станціями ЕМД, в структуру яких входять 29 відділень екстреної медичної допомоги та одним відділенням ЕМД при МТМО м. Ладижин. Також, на території області функціонують 18 пунктів постійного базування та 14 пунктів тимчасового базування бригад ЕМД.
В області цілодобово працює 118 бригад, в тому числі по місту Вінниці – 28 бригад. У структурі бригад екстреної медичної допомоги переважає кількість фельдшерських бригад. Кількість спеціалістів, підготовлених по фаху "Медицина невідкладних станів" - 1067, з них – 254 лікаря та 813 – молодших спеціалістів з медичною освітою.
Аналізуючи показники роботи служби ЕМД, слід відмітити наступне – кількість звернень за ЕМД по області в середньому складає – 380-390 тис. звернень. Основну частину займають виклики, які закінчились виїздом бригад ЕМД, це – 79,5%.
Таким чином, реалізація Закону України «Про екстрену медичну допомогу» надає можливість більш ефективно використовувати наявні людські, матеріальні та технічні ресурси, принципово змінювати якість надання екстреної медичної допомоги відповідно до світових стандартів та внаслідок цього отримати потужний позитивний соціальний ефект в Україні.

Понад 70 млн грн компенсації отримали учасники програми «теплих кредитів» від Держенергоефективності у листопаді

2 44Держенергоефективності здійснило чергову компенсацію населенню та ОСББ за програмою «теплих кредитів». Цього разу сума відшкодування склала 71 млн гривень.
Зокрема, найбільшу компенсацію – 54,4 млн грн. – отримали родини на утеплення індивідуального житла.
Майже 3,7 млн грн. одержали домогосподарства, які встановили твердопаливні котли.
Ще близько 12,9 млн грн. виплачено ОСББ та ЖБК, які впроваджували енергоефективні заходи у багатоповерхівках.
Загалом, за три роки програма «теплих кредитів» допомогла вже понад 360 тис. родин утеплити свої помешкання та зменшити комунальні платіжки. Уряд відшкодував учасникам програми майже 1,9 млрд гривень. Зокрема, компенсовано:
1,7 млрд грн. - фізичним особам на утеплення індивідуального житла;
117 млн грн. - фізичним особам на встановлення твердопаливних котлів;
86,2 млн грн. - ОСББ та ЖБК на утеплення багатоповерхівок.
«Співфінансування енергоефективних заходів з різних джерел – дійсно вигідний спосіб утеплити житло. Такий механізм дозволяє значно зменшити витрати родин при придбанні обладнання та матеріалів, необхідних для термомодернізації будинку», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.
До речі, окрім держави, компенсації за «теплими кредитами» надає ще й місцева влада. Дізнатися, де саме можна отримати додаткову допомогу на утеплення, можна на сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.
Нагадаємо, що минулого тижня відновлено видачу «теплих кредитів» в Ощадбанку та Укргазбанку. Тому усі охочі долучитися до енергозбереження за державної підтримки можуть поспішити та скористатися цією програмою.

Тростянеччина запрошує відеоролик

Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru
eskisehir escort escort izmit escort bursa ankara escort bayan samsun escort elazig escort bayan erzurum escort bayan