Індекси споживчих цін у Вінницькій області у липні 2017 року

converted file 4aea6d60 000

converted file 4aea6d60 001

converted file 4aea6d60 002

converted file 4aea6d60 003

converted file 4aea6d60 004

converted file 4aea6d60 005

converted file 4aea6d60 006

10 серпня 2017 року ПрАТ «Зернопродукт МХП» організував для своїх співробітників «Трактор Фест»

20768042 1914140545473300 1898547487220175909 nПо завершенню жнив ранніх зернових і перед збиранням врожаю сої, соняшнику і кукурудзи, а також перед посівною кампанією озимих зернових  у механізаторів є трохи часу аби перевести дух і відпочити. Тож користуючись нагодою та напередодні християнського свята Маковея ПрАТ «Зернопродукт МХП»  влаштував незабутнє святкування: гонки на тракторах та навантажувачах. Для агрохолдингу МХП стало вже доброю традицією проводити фестиваль під назвою «Трактор Фест». Цей захід є внутрішнім, у ньому беруть участь кращі колективи філій компанії, а також невелика кількість запрошених гостей. Серед почесних гостей свята був присутній  голова Тростянецької районної державної адміністрації Леонід Лобань.
         «Трактор Фест» - це прекрасна нагода усім колегам зібратися разом, показати себе, а також отримати цінні подарунки.
Після заїздів на гостей свята чекали конкурси та кулінарна програма. Усі підрозділи «Зернопродукту» змагалися між собою за кращий стіл та за найсмачнішу юшку. Організатори влаштували ряд конкурсів де кожен міг знайти заняття собі до смаку.
Такого роду захід покликаний ще більше об’єднати і згуртувати співробітників.
Усі учасники «Трактор Фесту» отримали море вражень та позитивних емоцій. Такого відпочинку завжди бракує у буденні робочі дні.
 
20799157 1914140485473306 971214930503716995 n20841921 1914140935473261 2299123810246823092 n20842110 1914140665473288 6928379970870546190 n

Головне управління статистики у Вінницькій області повідомляє

833d2e3931ee36bd19d095082c7155c8За попередніми даними у І півріччі 2017р. в області завершено будівництво та прийнято в експлуатацію ряд виробничих об’єктів і потужностей, серед яких місцеві водопровідні мережі потужністю 86,3 км, місцеві трубопроводи для транспортування газу – 18,3 км, місцеві каналізаційні та водостічні мережі – 6,5 км,  лінії електричні силові – 2,3 км, автостоянка для легкових автомобілів на 112 авто.місць, будівлі торговельних підприємств торговою площею 12,2 тис.м2,  кафе на 180 посад. місць.
На підприємствах промисловості прийнято в експлуатацію комплекс по переробці жирів на 37,2 тис.т, цех з переробки м’яса потужністю 3,0 тис.т, цехи по переробці молока на 3,7 тис.т.
Для потреб сільського господарства прийнято в експлуатацію елеватор на 194,2 тис.т одночасного зберігання та механізований зерносклад на 143,7 тис.т  одночасного зберігання.
У соціальній сфері найбільш важливим напрямом залишається житлове будівництво. У січні–червні 2017р. прийнято в експлуатацію 144,1 тис.м2 загальної площі житла, що на 11,2% більше порівняно з відповідним періодом попереднього року.
Загальна площа прийнятого в експлуатацію житла у міських поселеннях становила 104,2 тис.м2, у сільській місцевості – 39,9 тис.м2.
Частка Вінницької області у загальнодержавному обсязі прийняття в експлуатацію житла становила 2,8%. За цим показником Вінниччина серед регіонів України посіла­­ тринадцяте місце.
Зросли обсяги прийнятого в експлуатацію житла у 17 регіонах області.
Найбільше (у 7,3 раза) зросли обсяги прийнятого в експлуатацію житла у Тиврівському районі, в Козятинському районі – у 5,2 раза, в Крижопільському районі – у 5,0 раза, в Чечельницькому районі – у 3,5 раза, в Жмеринському районі – у 3,1 раза. Більше ніж удвічі зросли обсяги прийнятого в експлуатацію житла у  Тростянецькому та Могилів-Подільському районах.
Серед об’єктів соціальної сфери прийнято в експлуатацію амбулаторно-поліклінічні заклади на 57 відвідувань за зміну, загальноосвітній навчальний заклад на 210 учнівських місць, дошкільний заклад на 60 місць.
У січні–червні 2017р. підприємствами області виконано будівельних робіт на  суму 1150,6 млн.грн. Частка Вінницької області у загальнодержавному обсязі будівельних робіт у січні–червні 2017р. становила 3,2%. За цим показником Вінниччина посіла восьме місце серед регіонів України, а за індексом будівельної продукції – сьоме  місце. Найбільше (83,7%) загальнообласного обсягу робіт виконано будівельними підприємствами м.Вінниці.

Виробництво будівельних матеріалів у 2016 році та січні–червні 2017 року

Без названияГоловне управління статистики у Вінницькій області повідомляє.
Рівень розвитку  будівельної галузі є одним із індикаторів динаміки та стабільності економіки в цілому, що базується в основному на використанні новітніх технологій та виробництві високоякісних сучасних будівельних матеріалів.
У 2016р. на Вінниччині прийнято в експлуатацію 349,7 тис.м2 загальної площі житла, що на 10,7% менше, ніж у попередньому році, а саме: в міських поселеннях прийнято в експлуатацію 277,1 тис.м2 загального обсягу житла, а у сільській місцевості – 72,6 тис.м2.
За підсумками роботи підприємств області у 2016р. спостерігалось коливання обсягів виробництва у більшості видів економічної діяльності, які пов’язані з випуском будівельних матеріалів. Так, на 15,9% менше ніж торік, випущено продукції в добувній промисловості та розробленні кар’єрів.   Тоді, як на підприємствах з виробництва будівельних металевих конструкцій  і виробів зафіксовано зростання обсягів виробництва майже в 1,6 раза, на підприємствах з оброблення деревини та виробництва виробів з неї, крім меблів – на 18,3%, з виробництва іншої неметалевої мінеральної продукції – на 4,6%.
У 2016р. спостерігається зростання виробництва окремих видів будівельних матеріалів. Так, зокрема, у 1,9 раза більше вироблено вікон та дверей з пластмас, у 1,6 раза – блоків та цегли з цементу або каменю штучного для будівництва, на 30,3% – плитки, плит, черепиці, на 20,4% – елементів конструкцій збірних для будівництва з цементу, бетону чи штучного каменю, на 12,7% – розчинів бетонних, готових для використання. Хоча, випуск цегли керамічної невогнетривкої будівельної зменшено на 17,1%.
У І півріччі 2017р. обсяги промислового виробництва з оброблення деревини та виробництва виробів з деревини, крім меблів перевищили рівень відповідного періоду попереднього року на 10,6%. Падіння виробництва спостерігається у добувній промисловості та розробленні кар’єрів, де обсяги виробництва не досягли рівня січня–червня 2016р. на 31,8%,  у виробництвііншої неметалевої мінеральної продукції – на 18,0%.
У січні–червні 2017р. видобуток каоліну та глин каолінових зменшився на 67,8%. В той же час, виробництво гранул, гальки, гравію, щебню і каменю дробленого на 38,7% перевищило рівень відповідного періоду попереднього року, граніту необробленого або начорно обробленого – в 21,0 раза.
У першому півріччі поточного року спостерігається коливання виробництва окремих видів будівельних матеріалів. Так, зокрема, в 3,2 раза збільшено виробництво сумішей асфальтових для дорожнього покриття, на 1,0% – цегли керамічної невогнетривкої будівельної. В той же час, виробництво блоків та цегли з цементу або каменю штучного для будівництва зменшено на 45,5%, елементів конструкцій збірних для будівництва з цементу, бетону чи штучного каменю – на 31,5%, плитки, плит, черепиці – на 17,3%, розчинів бетонних, готових для використання – на 14,0%, а випуск вікон та дверей з пластмас – на 15,6%.

День поля

       09 серпня у селі Ілляшівка компанія «АСА «АСТРА»» разом з ПСП «Кристал» провели Всеукраїнський День поля на тему «Сільськогосподарська техніка», на який з’їхались близько 300 учасників.

Участь у заході взяли: голова Тростянецької районної державної адміністрації Леонід Лобань та начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Микола Цимбалюк, аграрії з усієї України. 
На Дні поля була представлена сучасна техніка «АСА «АСТРА»» та її партнерів в польових умовах.
Учасники заходу мали змогу оглянути поля одного з кращих підприємств району - ПСП «Кристал».
По закінченні відбувся розіграш цінних призів від компанії «АСА «АСТРА»» та партнерів.
 
20638527 1798340766849234 8731167005520371300 n20708131 1798340586849252 3420929331760680755 n20768233 1798340233515954 4570314140016926120 n
 
20638788 1798341200182524 5227871292479516066 n20729467 1798341070182537 7141638770827038116 n

Відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат по Тростянецькому району

       DSC0646710 серпня голова райдержадміністрації Леонід Лобань провів засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат по Тростянецькому району.
         У ході засідання комісією розглядались питання про хід погашення заборгованості із заробітної плати по ДП «Тростянецький спиртовий завод» (інформувала Наталія Томін – начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації); про хід погашення заборгованості із заробітної плати по Тростянецькій МШБ ПМК-51 (інформував Олександр Репенко – головний державний виконавець Тростянецького відділу  ДВС головного територіального управління юстиції у Вінницькій області); про заборгованість із сплати страхових внесків по юридичних та фізичних особах підприємцях тростянецького району (інформувала Світлана Сауленко – заступник начальника Бершадського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області).
          Під час засідання комісією було прийнято відповідні рішення в частині дотримання графіку погашення заборгованості із заробітної плати по ДП «Тростянецький спиртовий завод» та в пошуку шляхів реалізації майна по Тростянецькій МШБ ПМК-51 (для ліквідації боргу заробітної плати ближчим часом).  
 
DSC06470DSC06471

Відбулось засідання районної робочої групи з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення

DSC0648310 серпня перший заступник голови райдержадміністрації Таїсія Науменко провела засідання районної робочої групи з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.
         У ході засідання робочою групою розглядалось питання про результати рейду-дослідження проведеного по території Тростянецької селищної ради 1, 2 та 8 серпня 2017 року (інформували: Наталія Томін, начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації; Іван Поліщук, заступник начальника – начальник  Тростянецького відділення Гайсинської об’єднаної державної податкової інспекції).
         На засідання робочої групи були запрошені фізичні особи-підприємці.
            Під час засідання робочою групою  було прийнято відповідні рішення та намічено план проведення рейду-дослідження на наступний тиждень.   
DSC06478DSC06484
 
 
                       

Поточна заборгованість за комунальні послуги не впливатиме на процес призначення субсидії

imagesПоточна заборгованість, тобто не сплачені комунальні послуги у березні, травні та червні, не впливає на процес перепризначення житлових субсидій на новий період. Береться до уваги заборгованість, накопичена субсидіантом до лютого 2017 року.
Основною вимогою для отримувача субсидії є сплата комунальних послуг з урахуванням призначеної допомоги. Тобто у період отримання субсидії заборгованості не може виникати взагалі. Тому очевидно, що це заборгованість, яку домогосподарство накопичило до моменту оформлення субсидії.
Держава, надаючи субсидію, дає можливість сім’ї протягом року вирішити питання з накопиченою в минулому заборгованістю за комунальні послуги. Якщо цього не зроблено, держава знову ж таки йде назустріч громадянам і дає змогу оформити договір реструктуризації боргу з постачальником послуги для автоматичного продовження субсидії на наступний рік (2017-2018рр.). Невеличкі борги – 100-500 грн. можуть бути сплачені протягом двох місяців.
У ситуації, коли громадяни не погоджуються із заборгованістю вони можуть оскаржити. На підставі рішення суду про анулювання боргу дія житлової субсидії відновлюється з моменту призупинення, тобто з травня 2017 року. Нових субсидіантів це не стосується.

При розрахунку розміру субсидії братимуться доходи за останні 4 квартали

b3b42551dc920f8ded0eda9fe4708d0dЯкщо раніше при розрахунку розміру субсидії бралися до уваги доходи за минулий календарний рік –  з січня до грудня минулого року, то з 1 травня 2017 року  враховуються за останні 4 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.
Тобто у травні-червні в процесі перепризначення українцям субсидій на новий період – 2017-2018рр – субсидіантам врахують їх доходи не за весь 2016-й рік, а за три квартали 2016 року і один квартал 2017 року. Новим субсидіантам врахують доходи за попередні чотири квартали з моменту оформлення заяви і декларації.
Що це дає людям? Громадянин, наприклад, весь минулий рік працював і отримував високу заробітну плату. У цьому році з тих чи інших причин звільнився з роботи і потребує допомоги в оплаті комуналки з об’єктивних причин. Соціально несправедливо брати до уваги його минулорічні доходи, коли він міг самотужки сплачувати рахунки за тепло, електроенергію та воду. Тому Уряд йде назустріч таким людям, адаптуючи їх соціальний стан до дати  призначення субсидії.
Про що необхідно повідомляти органи соцзахисту? Якщо допомогу призначено, протягом місяця субсидіанти зобов'язані повідомляти (телефоном чи особисто) органи соціального захисту населення про наступні зміни:
  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки

Проведення державної атестації дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району у 2016-2017 навчальному році

2Відділом освіти Тростянецької райдержадміністрації проводилась відповідна робота щодо виконання вимог законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту в частині здійснення державного контролю за діяльністю дошкільних, загальноосвітніх та позашкільного навчальних закладів. В основу покладено виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 року №67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів» та наказу відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації від 14 квітня 2015 року №62 «Про державну атестацію навчальних закладів району».
     Одним із основних принципів атестації навчальних закладів є плановість. У 2016-2017 навчальному році відповідно до плану атестовано 4 навчальні заклади району, а саме: Четвертинівську та Савинецьку СЗШ І-ІІІ ст., Торканівський та Савинецький ДНЗ.
Відповідно до наказу відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації від 01.09.2016 року № 133 «Про проведення державної атестації Торканівського дошкільного навчального закладу загального розвитку» з 30 вересня по 14 жовтня 2016 року проведено атестацію Торканівського ДНЗ, та наказу від 11.10.2016 року № 168 «Про проведення державної атестації Савинецького дошкільного навчального закладу загального розвитку» з 16-30 грудня 2016 року проведено атестацію Савинецького ДНЗ.
 
Згідно вимог нового Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 №67, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015р. за №173/26618 завідуючі Торканівським ДНЗ Чайковська Наталія Іванівна та Савинецьким ДНЗ Куйбіда Тетяна Миколаївна провели публічну  презентацію діяльності навчального закладу перед атестаційною комісією, трудовим колективом закладу, батьківською громадськістю.
 
 Торканівський дошкільний навчальний заклад загального розвиту розрахований на 1групу 25 місць. У 2016-2017 н.р.  у закладі виховувалось 23 дітей. Фунціонування Торканівського ДНЗ забезпечували  6 працівників, з них  3 - педагоги. Працює дошкільний навчальний заклад сезонно через відсутність опалення.
 
Савинецький дошкільний навчальний заклад загального розвиту розрахований на 2 групи 30 місць. У 2016-2017 н.р.  у закладі виховувалось 30 дітей. Стабільну роботу Савинецького ДНЗ забезпечували 15 працівників, у тому числі 4 педагоги та 1 медичний працівник.
 
Торканівською та Савинецькою сільськими радами створюються необхідні умови для забезпечення функціонування навчального закладу.
 
Протягом атестаційного періоду комісією проведено експертизу діяльності навчального закладу за напрямами робочої програми: здійснено якісний аналіз стану організації розвивального навчально-виховного середовища для вихованців садка, створення умов для їх утримання, ефективності управління освітнім закладом, ролі навчального закладу у житті територіальної громади тощо. Атестаційною комісією підготовлено аргументований висновок щодо результатів атестаційної експертизи навчального закладу та вмотивовані конкретні рекомендації щодо підвищення якості надання освітніх послуг населенню.
 
       Відповідно до наказу відділу освіти райдержадміністрації від 12.12.2016 р. №215 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Торканівського дошкільного навчального закладу загального розвитку» та наказу від 03.02.2017 № 20 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Савинецького дошкільного навчального закладу загального розвитку» Торканівський та Савинецький ДНЗ визнано атестованими.
 
Відповідно до плану проведення атестації навчальних закладів та наказів відділу освіти від 11.10.2016 року №169 «Про проведення державної атестації Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст.», від 02.03.2017 р. № 37 «Про проведення державної атестації Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.» проведено атестацію Четвертинівської та Савинецької СЗШ І-ІІІ ступенів.
 
Відповідно до вимог порядку проведення атестації директори шкіл перед атестаційною комісією, трудовим колективом школи, батьківською громадськістю провели презентацію роботи підпорядкованих їм закладів.
 
Заварська Любов Анатоліївна, директор Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст. особливу увагу приділила виховній роботі, національно-патріотичному вихованню, зміцненню матеріальної бази школи. У 2016-2017 н.р. у 11 класах школи навчалося 119 учнів. Навчально-виховний процес забезпечували 19 педагогів.
Директор Савинецької СЗШ І-ІІІ ст. Майданик Микола Олександрович презентацію розпочав з історії школи, акцентував увагу присутніх на досягненнях учнів у навчанні та спорті.
 
Мережа Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.. складає 11 класів. У 2016-2017 н.р.  у закладі навчалося 90 учнів. Навчально-виховний процес забезпечували 20 педагогів.
Обидві школи знаходяться у типових приміщеннях. Забезпечені меблями та навчальним приладдям які потребують поповнення та поновлення.
Робота навчальних закладів була ретельно та фахово вивчена членами атестаційної комісії. Згідно робочої програми та відповідно до розподілених обов’язків перевірено ведення шкільної документації, відвідано уроки вчителів. Комісією вивчено питання проведення виховної роботи у школі, забезпечення безпечних умов перебування учнів у закладі, харчування, матеріально-технічного забезпечення шкіл.
За результатами роботи члени атестаційної комісії надали ряд рекомендацій керівництву та вчителям навчальних закладів. Відповідно до наказів відділу освіти від 27.12.2016 року №229 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст.» , від 05.05.2017 р. №80 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.» загальноосвітні навчальні заклади визнано атестованими як такі, що надають послуги, які відповідають державному стандарту.
       У 2017-2018 н.р. планується проведення атестації Глибочанського та Будянського ДНЗ, Великостратіївської , Козинецької СЗШ І-ІІ ст.., Ободівської СЗШ І-ІІІ ст. та Тростянецької СЗШ І-ІІІ ст. №2
 

345

Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru