СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗА СІЧЕНЬ-ЛИСТОПАД 2017 РОКУ

1485241466 721Населення
 
    На 1 листопада 2017 р. чисельність наявного населення Тростянецького району,за оцінкою,становила  35248 осіб. Упродовж січня-жовтня 2017 року чисельність населення зменшилась на  210  осіб.За 10 місяців в районі народилось 244 немовляти .
                                 
 
ДОХОДИ НАСЕЛЕННЯ
 
    У 3 кварталі 2017р. середньооблікова кількість штатних працівників  підприємств,установ та організацій* (далі-підприємства) Тростянецького району становила  5640  осіб,порівняно з 3 кварталом 2016 року кількість працівників зменшилась на 3,2% .
     У 3 кварталі 2017 року середньомісячна заробітна плата працівників підприємств Тростянецького району становила 6849 грн,що на 35,5 % більше її рівня у 3 кварталі 2016р. та яка в 2,1  раза перевищує рівень мінімальної заробітної плати ,яка становила 3200грн. Розмір середньомісячної заробітної плати штатного працівника Тростянецького району на 8,1 % більше середнього рівня по економіці по області .
       Загальна сума заборгованості із виплати заробітної плати по Тростянецькому району на 1 грудня 2017 року становила  1,3 млн.грн.
       Заборгували своїм працівникам суб’єкти господарювання,щодо яких реалізовується  відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом,на яке припадає 100% загальної суми..
 
*Дані наведено по юридичних особах та відокремлених підрозділах юридичних осіб із кількістю найманих працівників 10 і більше осіб.       
 
 
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
 
   У січні-листопаді 2017 р. загальна сума субсидій ,призначених домогосподарствам району для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг становила 991984 гривень,що у 8,6 раза менше відповідного показника 2016р.Середній розмір призначеної субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на одне домогосподарство у листопаді 2017р. становить 551,3 грн.в минулому році 1926,1грн.Середній розмір призначеної субсидії на відшкодування витрат для придбання скрапленого газу,твердого та рідкого пічного побутового палива у листопаді становив-2887,8грн.
   У  січні –листопаді 2017р населенням району сплачено за  житлово-комунальні послуги,включаючи погашення боргів попередніх періодів,      22297,1грн.,що порівняно з відповідним періодом 2016р. менше на 12,5% або на 3166,0тис.грн.
 
                                                             ЦІНИ
 
 
У листопаді по відношенню до жовтня 2017р. індекс споживчих цін (індекс інфляції) по Україні становив  100,9% ,до грудня 2016р.-112,5%, на Вінниччині, відповідно ,101,1% та 111,5%.
 
                     
                                                     Сільське господарство
 
 
ТВАРИННИЦТВО
 
   У січні-листопаді 2017 р. в порівняні з січнем-листопадом 2016 року збільшилась реалізація   худоби птиці на забій ( в живій вазі )на 1,8 відсотки і складає 191560тонн.Виробництво  молока зменшилось на 4,3 %,надій молока на одну корову проти відповідного періоду 2016 залишився на рівні і становить 6550 кг.
   Порівняно зі станом за січень-листопад 2016р. зменшилась загальна кількість великої рогатої худоби –на 5,0%,в тому числі корів-на 13,7%,а поголів’я свиней в два рази.
  За січень-листопад 2017р. сільськогосподарськими підприємствами району по всіх каналах реалізації продано 43236,7 тонни зернових та зернобобових культур, 24329,2т-олійних культур,7567 т-худоби та птиці,4093 т-молочних продуктів.
 
БУДІВНИЦТВО
 
     У січні-листопаді 2017р. підприємствами Тростянецького району виконано будівельних робіт на суму 4894 тис.гривень що становить0,2 % до загального обсягу робіт.
    У січні-вересні 2017 року забудовниками Тростянецького району прийнято в експлуатацію 1876  квадратних метрів загальної площі житла. Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у січні-вересні 2017 р порівняно з відповідним періодом 2016р збільшився в 2 рази.
 За обсягами житлового будівництва Тростянецький район займає 11 місце серед регіонів області,де збудовано 0,8 % житла від загального обсягу по області.Обсяг прийнятого в експлуатацію житла у розрахунку на 10000 населення по району складає 525,4 м кв. загальної площі ,такий показник у 2016 році був 254,8 м кв.
 
 
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ТОВАРАМИ
 
   Зовнішньоторгівельний оборот товарів Тростянецького району за 10 місяців 2017р. склав 3170,4 тис.дол.США,що менше проти 9 місяців 2016р на 733,7тис.дол.
    Обсяги експорту та імпорту товарів Тростянецького району за 10 місяців 2017 року становили,відповідно 2713,0тис.дол. і 457,4 тис.дол. та зменшились,порівняно з 10 місяцями 2016р. відповідно,на 10,3 і 48,0 відсотки.
Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами становить 2255,6 тис.дол.
 
ТРАНСПОРТ
    За січень-листопад 2017 р.автомобільним транспортом Тростянецького району(з урахуванням перевезень,виконаних фізичними особами-підприємцями) перевезено 16,4тис. тонн вантажів та виконано 2,8 млн. тонно-кілометрів вантажообороту.Проти січня –жовтня 2016р обсяги вантажних перевезень зменшилися на 21,9%,а вантажооборот на 10,2%.
   Обсяги пасажирських перевезень автомобільним транспортом Тростянецького району (з урахуванням перевезень ,виконаних фізичними особами-підприємцями) у січні-листопаді 2017р.становили97,1 тис.пасажирів,пасажирооборот-9,6млн. Пасажиро-кілометрів.
   У порівняні з січнем-жовтнем 2016р. Обсяги перевезених пасажирів та пасажирообороту зменшились на 41,8% та 22 % відповідно.
 
 
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України
(ЄДРПОУ)
 
 
Станом на 1 грудня 2017р. в ЄДРПОУ по Тростянецькому району налічувалось 575 суб’єкти ,93,9% яких є юридичними особами. Протягом 2 півріччя 2017р сукупність субє’ктів ЄДРПОУ по Тростянецькому району зросла на 42 суб’єкти або на 10,8%.
 

 

                           Відділ статистики у Тростянецькому районі 

 

Медреформа у 2018-му: як все буде

123456Реформа почалася з 1 січня 2018 року. Водночас великі структурні зміни не можуть відбутися в один день і навіть в один місяць. Медична реформа зачіпає кожну місцеву громаду, сотні медичних закладів, тисячі медичних працівників і кожного пацієнта.
Саме тому команда Міністерства охорони здоров’я розробила детальний план впровадження медичної реформи, де кожен матиме чіткі задачі та достатньо часу для їх виконання на кожному етапі.
Країна занадто довго чекала на медичну реформу, тож зараз наша спільна задача – у 2018 році закласти міцний фундамент для змін і якісно запустити нову первинну допомогу.
Автономізація
Основна задача на перше півріччя 2018 – реорганізувати заклади первинної медичної допомоги (ПМД) з бюджетних установ на комунальні некомерційні підприємства. Іншими словами – автономізувати. Це обов’язкова умова, оскільки тільки медичні заклади у статусі комунальних некомерційних підприємств зможуть укласти договори з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) та отримувати пряме фінансування за надані послуги з Державного бюджету.
Комунальні некомерційні підприємства є неприбутковими, тобто метою їх діяльності є не отримання прибутку, а надання послуг з охорони здоров’я населенню.
Як неприбуткові підприємства, заклади не будуть платниками податку на прибуток і зможуть самостійно розпоряджатися отриманими грошима. Зокрема вільно встановлювати розмір заробітної плати для медичних та інших працівників.
Перший квартал 2018 року – час для місцевої влади й медичних закладів первинної ланки на підготовку до впровадження нової моделі фінансування та нових стандартів надання послуг.
Депутати ВРУ вирішили на перехідних період (2018-2019 роки) залишити обидві системи фінансування – медичну субвенцію і прямі виплати за договорами з НСЗУ. Тому до початку прямих виплат із Державного бюджету за договорами з НСЗУ заклади первинної ланки (зокрема автономізовані) фінансуватимуться за рахунок медичної субвенції, як і раніше.
Заклади, які не автономізуються та не укладуть договори з НСЗУ, будуть до кінця 2018 року фінансуватися за рахунок медичної субвенції. Відповідно заробітні плати лікарів будуть прив’язані до тарифної сітки.
Медичні заклади зможуть приєднуватися до реформи тільки групами – тобто одразу весь район, місто або ОТГ. Це зумовлено тим, що субвенція виплачується на бюджет і відповідно не може бути скасована повністю для цього бюджету, а не окремого закладу.
Отже, для приєднання до реформи всі заклади охорони здоров’я, які фінансуються з бюджету району, міста або ОТГ, мають бути автономізовані, підключені до електронної системи охорони здоров’я і відповідати Табелю оснащення для надання ПМД.
Приватні практики первинної допомоги (лікарі-ФОП і приватні заклади) можуть укласти договір і розпочати роботу з НСЗУ в будь-який момент із часу запуску роботи Служби.
Підключення до електронної системи охорони здоров’я
Для входження в реформу заклад первинної медичної допомоги має обрати медичну інформаційну систему (МІС) і підключитися до електронної системи охорони здоров’я, яка наразі працює в тестовому режимі. Станом на 12 грудня 2017 року в системі зареєструвалися 655 закладів.
Коли пацієнти укладатимуть декларації з обраними лікарями, вони реєструватимуть їх у системі. Таким чином НСЗУ зможе оплачувати закладу, де працює цей лікар, ведення кожного пацієнта.
У майбутньому електронна система дасть можливість пацієнтам швидко отримати свою медичну інформацію, а лікарям – правильно ставити діагноз з урахуванням цілісної картини здоров’я пацієнта. Система замінить паперові медичні карти і довідки, лікарі будуть виписувати електронні рецепти, які неможливо підробити.
В Україні система складатиметься з центрального компонента, що відповідатиме за централізоване зберігання та обробку інформації, та медичних інформаційних систем (МІС).
Медичні заклади зможуть обирати будь-яку медичну інформаційну систему з-поміж тих, які пройшли перевірку і підключилися до центрального компонента електронної системи. При цьому комерційні МІСи гарантовано надають базовий пакет електронних сервісів.
Створення Національної служби здоров’я
Протягом першого кварталу 2018 року буде створюватися Національна служба здоров’я України – центральний орган виконавчої влади, що реалізовуватиме державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення. НСЗУ – це національний страховик (оператор), який укладатиме договори з надавачами медичної допомоги, за якими закуповуватиме у них послуги з медичного обслуговування населення.
НСЗУ не володітиме коштами, які виділяються з Держбюджету на оплату послуг медичного обслуговування населення. Гроші зберігатимуться на казначейських рахунках. НСЗУ контролюватиме дотримання умов договору. Якщо йдеться про лікарську помилку, то тут контроль залишається за МОЗ.
Довідково. І квартал 2018 року – початок підготовчого періоду: автономізація закладів первинної медичної допомоги. ІІ квартал 2018 року – старт приписної кампанії. ІІІ квартал 2018 року – запуск Національної служби здоров’я України. Початок укладання договорів автономних закладів ПМД із НСЗУ. Початок фінансування закладів ПМД за новою моделлю.
Початок і кінець ІV кварталу 2018 року – друге і третє «вікно можливостей» для закладів ПМД укласти контракт із НСЗУ. 2019 рік – початок реформи на вторинному рівні (спеціалізована допомога). 2020 рік – початок реформи на третинному рівні (високоспеціалізована допомога). 

Увага! Шахраї, які працюють під виглядом благодійної діяльності

shahrayi b24b6c762ca1b060505ef18e3dc5c647За інформацією Департаменту кіберполіції НП України, в ході досудового розслідування виявлено та задокументовано організовану злочинну групу, учасники якої шахрайським шляхом під виглядом благодійної діяльності, що ніби то ініційована головами обласних державних адміністрацій збирали кошти для допомоги учасникам АТО та лікування дітей, а також соціально незахищених верств населення.
Таким чином, шахраї в незаконний спосіб заволоділи грошовими коштами 556 підприємств різної форми власності по всій території України на загальну суму понад 5 млн. грн.
З метою приховування своєї протиправної діяльності учасниками злочинної групи створено ряд фіктивних благодійних фондів. Зокрема, Благодійна організація «Благодійний фонд «Захист громади» ЄДРПОУ 41292620, Благодійна організація «Благодійний фонд «Громада України» ЄДРПОУ 41269497, Благодійна організація «Благодійний фонд «Сильні громади» ЄДРПОУ 41605032, Благодійна організація «Благодійний фонд «Народний захист» ЄДРПОУ 41575438, Благодійна організація «Благодійний фонд «Благодійна країна» ЄДРПОУ 41604987, Благодійна організація «Благодійний фонд «Народна спілка» ЄДРПОУ 41284735, Благодійна організація «Благодійний фонд «Допомога народу» ЄДРПОУ 41605011. Саме від імені зазначених організацій здійснювалось розсилання електронних листів з вказаними рахунками, на які в подальшому перераховували кошти потерпілі.
В ході аналізу отриманої інформації встановлено, що грошові кошти, котрі надходили на рахунки шахраїв, перераховувались від різних установ та організацій в тому числі і тих, що здійснювали свою діяльність на території Вінницької області.
В зв’язку із вищевикладеним, працівники Департаменту кіберполіції НП України звертаються до керівників установ, підприємств та організацій з пропозицією звернутись із відповідними заявами, з метою фіксації фактів вчинення злочину та подальшого відшкодування завданих збитків, до відділу протидії кіберзлочинам в Полтавській області Слобожанського управління кіберполіції департаменту кіберполіції НП України за адресою: Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 38. Відповідальна особа – Васильченко С.В. т.+38(0532)51-78-77, +38(066)056-13-71.

На Вінниччині продовжують залучати іноземні інвестиції та створювати нові робочі місця

 Image5У прес-центрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації відбулась прес-конференція директора Вінницького обласного центру зайнятості Галини Скоковської.
В ході прес-конференції основну увагу приділено питанню працевлаштування жителів області на підприємствах, які відкрито на території Вінниччини за рахунок іноземних інвестицій.
Важливим є те, що дані підприємства, які є частинами потужних іноземних компаній, відповідають всім міжнародним стандартам організації праці та пропонують своїм робітникам достойну заробітну плату та повний пакет соціальних гарантій.
Так, одним з таких підприємств є ТОВ «Fujikura Automotive Ukraine Lviv», що днями запрацює у м.Немирів.
Варто зазначити, що дане товариство є частиною всесвітньовідомої японської компанії, яка має відмінну репутацію на міжнародній арені та відповідає сучасним вимогам і стандартам виробництва.
Протягом 2017 року центрами зайнятості м. Вінниці для ТОВ «Fujikura Automotive Ukraine Lviv» були проведені майже 50 презентацій роботодавця.
«Вінницька обласна служба зайнятості готова активно сприяти як підприємствам у підборі персоналу, так і нашим громадянам із працевлаштуванням. Зауважимо, що в центрах зайнятості відведені спеціальні місця, де представник роботодавця може вільно спілкуватись з претендентами на роботу. Головне, щоб у людей було бажання працювати, а служба зайнятості завжди готова допомогти. Окрім того, протягом 2017 року завдяки роботі наших центрів нову роботу знайшли понад 34 тис. осіб. Також, із створенням нових підприємств за рахунок іноземних інвестицій у 2018 році очікується створення понад 5 тис. нових робочих місць», - зауважила Галина Скоковська.
Вагомим фактором у працевлаштуванні на підприємстві «Fujikura» є те, що роботодавець забезпечує навчання своїх працівників у Львові, де зазначене підприємство працює вже декілька років. Також, роботодавець, окрім робітничих професій, пропонує досить широкий спектр вакансій. Зокрема, інженери, спеціалісти в сфері ІТ-технологій, бухгалтери, фінансисти та юристи.

Триває збір заявок для участі в національному конкурсі «Благодійна Україна-2017»

ЗБІР КОНКУРСНИХ ЗАЯВОК ТРИВАЄ ДО 15 ЛЮТОГО 2018 РОКУ! 
Конкурс засновано  в 2007 році.
MG 6684-copy-1024x666В форматі «Благодійна Україна» проводиться з 2012 року Асоціацією благодійників України.
Мета конкурсу: розвиток ефективного соціально-орієнтованого благодійництва, меценатства та волонтерства в Україні шляхом публічного стимулювання кращих благодійників, меценатів та волонтерів, їхніх організацій та практик.
Завдання Конкурсу:
  • популяризація благодійництва, меценатства та волонтерства, їхніх організацій та ефективних практик;
  • відзначення кращих благодійників, меценатів та волонтерів, їхніх організацій та ефективних практик, інших колективів та організацій, які реалізували значні благодійні проекти та акції в Україні протягом звітного року;
  • інформування суспільства про кращі практики благодійної діяльності;
  • популяризація та заохочення широкого кола громадян до благодійності.
Для участі у конкурсі необхідно подати конкурсну заявку відповідної форми. Форму заявки можна скачати за посиланням. До заявки доцільно додати заскановані фотографії, публікації, відгуки, рекомендації тощо, які характеризують діяльність благодійника або хід реалізації благодійного проекту (ініціативи). Автори конкурсних заявок несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації.
Заявки на участь у конкурсі можуть подавати безпосередньо самі благодійники, набувачі благодійної допомоги та будь-які неурядові організації та фізичні особи (окрім органів державної влади, місцевого самоврядування та політичних партій), незалежно від громадянства, зацікавлені у розвитку та популяризації благодійних ініціатив.
Переможців на загальнодержавному рівні визначатимуть в п’ятнадцятьох  основних, трьох індивідуальних та чотирьох спеціальних номінаціях.
Основні колективні номінації:
  1. Благодійність великого бізнесу.
  2. Благодійність середнього бізнесу.
  3. Благодійність малого бізнесу.
  4. Корпоративна благодійність.
  5. Колективне волонтерство.
  6. Всеукраїнська благодійність.
  7. Регіональна благодійність.
  8. Благодійність в охороні здоров’я.
  9. Благодійність в освіті та науці.
  10. Благодійність в культурі та мистецтві.
  11. Благодійність в соціальній сфері.
  12. Благодійність в захисті України.
  13. Благодійність неурядового сектору.
  14. Молодіжна та дитяча благодійність.
  15. Благодійна акція.
Індивідуальні номінації:
  1. Громадянська благодійність.
  2. Меценат року.
  3. Волонтер року.
Спеціальні номінації:
  1. Народний благодійник.
  2. Благодійність у медіа.
  3. Допомога з-за кордону.
Відзнакою  переможця в окремій номінації конкурсу є «Ангел добра» – унікальна керамічна статуетка ангела, декорована багатим національним орнаментом і оздоблена бурштином. Авторський бурштиновий «Ангел добра» – спільна розробка Асоціації «Український бурштиновий світ» та українських майстрів.
Оголошення результатів Національного конкурсу «Благодійна Україна» відбувається на підсумковій прес-конференції, а оголошення переможців  – під час урочистої церемонії, яка щорічно відбувається в Києві навесні наступного року за звітним. Переможці нагороджуються спеціальними відзнаками «Ангел добра», дипломами та призами, встановленими Оргкомітетом  і партнерами конкурсу.
Координати Оргкомітету:
м. Київ, вул. Мала Житомирська, 20-А, оф.1, 01001
Тел.: (067) 164-04-11, (063) 484-93-45
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня – 3723 грн

1484642121 284418 1Головне управління ДФС у Вінницькій області  інформує про розмір встановленої на 1 січня 2018 року мінімальної заробітної плати та прожиткового  мінімуму, а також про ставки (пільги) з податків, розмір яких залежить від вказаних норм.
Так, Законом України від 07.12.2017 №2246–VІІІ «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено:
– прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року – 1700 гривень, з 1 липня – 1777 гривень, з 1 грудня – 1853 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року – 1492 гривні, з 1 липня – 1559 гривень, з 1 грудня – 1626 гривень;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року – 1860 гривень, з 1 липня – 1944 гривні, з 1 грудня – 2027 гривень;
працездатних осіб: з 1 січня 2018 року – 1762 гривні, з 1 липня – 1841 гривня, з 1 грудня – 1921 гривня;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2018 року – 1373 гривень, з 1 липня – 1435 гривень, з 1 грудня – 1497 гривень (стаття 7).
– мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі з 1 січня – 3723 гривні; у погодинному розмірі з 1 січня – 22,41 гривня (стаття 8).
Податкова соціальна пільга становить у 2018 році для будь-якого платника  881 грн. (50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи у розрахунку на місяць, встановленому законом на 1 січня звітного податкового року). У 2017 році – 800 грн. Розмір підвищеної податкової соціальної пільги: 150% ПCП = 1321,50 гpн; 200% ПCП = 1762 гpн. (у 2017 році відповідно 150% ПCП = 1200 гpн; 200% ПCП = 1600 гpн)
Граничний розмір зарплати, до якої застосовується податкова соціальна пільга, у 2018 році дорівнює 2470 грн. (розмір місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помножений на 1,4 та округлений до найближчих 10 гривень – пп. 169.4.1 Податкового кодексу України). У 2017 році – 2240 грн.
Добові з 1 січня 2018 року у межах території України 372,30 грн. (не більше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня звітного року), для відряджень за кордон в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження – на рівні минулого року та не більше 80 євро. Для державних службовців і працівників підприємств, установ, організацій, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів добові залишаються в сумі 60 грн.
З 1 січня 2018 року неоподатковувана вартість подарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань) не більша 930,75 грн. на місяць (у 2017 році – 800 грн. на місяць); неоподатковуваний розмір прощеної (анульованої) основної суми боргу (кредиту) не більший за 930,75 грн. на рік (у 2017 році – 800 грн. на рік); неоподатковувана сума заборгованості за укладеним цивільно–правовим договором, за якою минув строк позовної давності не більша за 881 грн. (у 2017 році – 800 грн. на рік); не оподатковуються внески роботодавців на недержавне пенсійне забезпечення  за працівника не більше 9307,5 грн. на місяць (у 2017 році – не більше 8000 грн. на місяць).
Цього року не оподатковується оплата підготовки чи перепідготовки у вітчизняних вишах та професійно–навчальних закладах, спрямована юридичними  або фізичними особами на здобуття освіти не більша за 11169 грн. за кожний повний (не повний) місяць навчання.
Не оподатковуються і доходи від продажу власної продукції тваринництва груп 1–5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 186150 грн. (у 2017 році – 160000 грн.). Не оподатковуються кошти або вартість майна (послуг), що надаються роботодавцем за останнім місцем роботи як допомога на поховання платника податку, в сумі що не перевищує 4940 грн. (у 2017 році – 4480 грн.).
Не оподатковуються стипендії (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) з бюджету учню, студенту, курсанту військових навчальних закладів, аспіранту або ад’юнкту не вища за 2470 грн. (у 2017 році – 2240 грн.).
Не оподатковуються і суми пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) або щомісячного довічного грошового утримання, отримуваних платником податку з ПФУ чи бюджету згідно із законом, якщо їх розмір не перевищує 17620 грн. на місяць (у 2017 році – 16000 грн.).
Максимальний розмір єдиного податку становить: для платників першої групи: 176,2 грн. за місяць 10% розміру прожиткового мінімуму встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року);  для платників другої груп: 744,6 грн. за місяць (20% мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року). У 2017 році 160 грн. за місяць для першої групи та 640 грн. – для другої групи. Фіксовані ставки податку встановлюють сільські, селищні, міські ради, або ради ОТГ залежно від виду діяльності в розрахунку на місяць.

Стартувала реєстрація на онлайн-курс для вчителів початкової школи

thumb-newsDocument-564x346-72f8За словами Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, це навчання буде корисним й для кожного, хто працює з дітьми, чи батьків школярів.
На сайті студії онлайн-освіти EdEra стартувала реєстрація на обов’язковий «Онлайн-курс для вчителів початкової школи», які навчатимуть 1-й клас з вересня 2018 року. Наразі, зареєструвавшись, можна ознайомитися зі структурою курсу, функціоналом платформи, а також вступними роликами лекторів, що читатимуть матеріал. Докладну інструкцію, як зареєструватися на курс, можна завантажити тут.
«Ми спеціально запустили реєстрацію на курс раніше, ніж має розпочатися саме навчання. Це має допомогти слухачам звикнути до платформи, дасть змогу спокійно зареєструватися та освоїтися», – розповів засновник студії онлайн-освіти EdЕra Ілля Філіпов.
Навчання на курсі має початися одразу після затвердження КМУ нового Державного стандарту початкової освіти. Про порядок і дату старту навчання буде повідомлено додатково.
«Онлайн-курс відкритий для всіх охочих. Тобто кожен вчитель, який хоче опанувати методики компетентнісного навчання, або, наприклад, батьки школярів, можуть пройти навчання, - зазначають на урядовому порталі. - У разі успішного закінчення курсу вони отримають електронний сертифікат. Успішність оцінюватиметься за виконання теоретичних і практичних завдань, що отримуватиме слухач під час навчання. Наявність сертифікату обов’язкова для вчителів, що навчатимуть 1-й клас з вересня 2018 року. Він зараховуватиметься як підвищення кваліфікації».
Курс складається з 6 модулів. Серед тем – Державний стандарт початкової освіти, управління класом, методики компетентнісного та інтегрованого навчання, інклюзивна освіта.
Також розроблено інтерактивний посібник-глосарій EdEra Books з короткими теоретичними відео та навчальними текстами з онлайн-курсу. Так вчителі матимуть швидкий доступ до важливої методичної інформації.

2017 рік - рік викликів і конкретних справ: Вінниччина займає перше місце в Україні за результатами ділової активності

1513688824 imageЗа результатами національного опитування представників малого та середнього підприємництва, яке другий рік поспіль проведено Програмою USAID «Лідерство в економічному врядуванні» «Щорічна оцінка ділового клімату» (АВСА 2016) - ділове середовище Вінниччини визнано найкращим серед регіонів України.
Індекс ділового клімату базується на  узагальнених рейтингах 4 показників: індекс ділового середовища (короткостроковий), індекс ділової активності (короткостроковий, довгостроковий), індекс змін регуляторного середовища.
Також слід зазначити, що Вінниччина займає  лідируючу позицію серед регіонів України     й за кількістю наданих адміністративних послуг через ЦНАП та є областю, яка перша запровадила посаду бізнес-омбудсмена.

У бюджеті 2018 року закладено більше 1 млрд грн на продовження урядових програм з підтримки освітньої інфраструктури

5a4cd6778b0195110305101 млдр 150 млн 101 тис. грн планується витратити у 2018 році на продовження програм з покращення освітньої інфраструктури – закупівлю автобусів для підвезення дітей до опорних шкіл, обладнання природничо-математичних кабінетів та розвиток інклюзивної освіти. Відповідні кошти закладено в державний бюджет на 2018 рік.
Так, 200 млн грн передбачено на придбання автобусів для опорних шкіл, 441,101 млн грн – на природничо-математичні кабінети, а також 509 млн грн  – на підтримку освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Кожна з цих освітніх програм також отримує фінансування зі сторони місцевих органів самоврядування. Завдяки цьому в 2017-му автобуси, природничі кабінети та підтримка освіти дітей з особливими потребами були профінансовані майже на 1 млрд 330 млн грн, з яких 621,188 млн грн – додаткове фінансування з місцевих бюджетів, 709,5 млн – фінансування, передбачене держбюджетом 2017 року.
«Реформа децентралізації дала значні можливості для розвитку громад. Загалом громади збільшили свої надходження на близько 100 млрд грн. Це дає можливість місцевій владі якісніше виконувати повноваження щодо підтримки та розвитку освітньої інфраструктури. Саме тому зараз ми бачимо, що ремонтуються та будуються школи і садочки, закуповується обладнання», - зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Протягом 2017 року було закуплено 391 шкільний автобус, 1 тис. 915 природничих кабінетів, побудовано 29 шкіл та 16 дитсадків.
Нагадуємо, що також в бюджеті 2018 року закладено значні кошти на старт реформи Нова українська школа : майже 1 млрд грн (998,7 млн) на забезпечення учнів початкових класів навчальними засобами та мобільними меблями,163 млн 818 тис. – на придбання техніки для початкової школи, 386,5 млн – на підвищення кваліфікації вчителів, 272 млн 382 тис. – підручники для 1-го класу. Також 48 млн 349,5 тис. передбачено на закупівлю навчально-методичної літератури для початкових класів.

Глава держави підписав Закон про запобігання та протидію домашньому насильству

adfdfbbe3899a7b0619986d70a615773 1501491231 extra largeПрезидент Петро Порошенко підписав Закон України № 2229-VIII «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
Документом передбачається впровадження комплексного підходу до боротьбі з домашнім насильством, суттєве доповнення існуючих інструментів такої боротьби, введення нових визначень термінів, та інших норм, спрямованих на покращення захисту потерпілих від домашнього насильства. Зокрема, Законом передбачено створення та забезпечення функціонування Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства.
Документ спрямований на узгодження положень чинного законодавства України у сфері протидії домашньому насильству та насильству стосовно жінок і адаптування його до європейських стандартів, що забезпечують підготування бази для ратифікації Стамбульської конвенції.

Сторінка 1 з 396

Герб України                       
                               ТРОСТЯНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ                                             
             24300 Україна Вінницька область Тростянецький район   
             смт Тростянець вул. Соборна буд. 37 тел. (04343) 2-22-05, 2-23-64

факс (04343) 2-21-45 Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Герб Тростянця

eskisehir escort escort izmit escort bursa ankara escort bayan samsun escort elazig escort bayan erzurum escort bayan