На головну

07 серпня 2017

Поточна заборгованість за комунальні послуги не впливатиме на процес призначення субсидії

  • Edit
imagesПоточна заборгованість, тобто не сплачені комунальні послуги у березні, травні та червні, не впливає на процес перепризначення житлових субсидій на новий період. Береться до уваги заборгованість, накопичена субсидіантом до лютого 2017 року.
Основною вимогою для отримувача субсидії є сплата комунальних послуг з урахуванням призначеної допомоги. Тобто у період отримання субсидії заборгованості не може виникати взагалі. Тому очевидно, що це заборгованість, яку домогосподарство накопичило до моменту оформлення субсидії.
Держава, надаючи субсидію, дає можливість сім’ї протягом року вирішити питання з накопиченою в минулому заборгованістю за комунальні послуги. Якщо цього не зроблено, держава знову ж таки йде назустріч громадянам і дає змогу оформити договір реструктуризації боргу з постачальником послуги для автоматичного продовження субсидії на наступний рік (2017-2018рр.). Невеличкі борги – 100-500 грн. можуть бути сплачені протягом двох місяців.
У ситуації, коли громадяни не погоджуються із заборгованістю вони можуть оскаржити. На підставі рішення суду про анулювання боргу дія житлової субсидії відновлюється з моменту призупинення, тобто з травня 2017 року. Нових субсидіантів це не стосується.
Детальніше

При розрахунку розміру субсидії братимуться доходи за останні 4 квартали

  • Edit
b3b42551dc920f8ded0eda9fe4708d0dЯкщо раніше при розрахунку розміру субсидії бралися до уваги доходи за минулий календарний рік –  з січня до грудня минулого року, то з 1 травня 2017 року  враховуються за останні 4 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.
Тобто у травні-червні в процесі перепризначення українцям субсидій на новий період – 2017-2018рр – субсидіантам врахують їх доходи не за весь 2016-й рік, а за три квартали 2016 року і один квартал 2017 року. Новим субсидіантам врахують доходи за попередні чотири квартали з моменту оформлення заяви і декларації.
Що це дає людям? Громадянин, наприклад, весь минулий рік працював і отримував високу заробітну плату. У цьому році з тих чи інших причин звільнився з роботи і потребує допомоги в оплаті комуналки з об’єктивних причин. Соціально несправедливо брати до уваги його минулорічні доходи, коли він міг самотужки сплачувати рахунки за тепло, електроенергію та воду. Тому Уряд йде назустріч таким людям, адаптуючи їх соціальний стан до дати  призначення субсидії.
Про що необхідно повідомляти органи соцзахисту? Якщо допомогу призначено, протягом місяця субсидіанти зобов'язані повідомляти (телефоном чи особисто) органи соціального захисту населення про наступні зміни:
  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки
Детальніше

Проведення державної атестації дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району у 2016-2017 навчальному році

  • Edit
2Відділом освіти Тростянецької райдержадміністрації проводилась відповідна робота щодо виконання вимог законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту в частині здійснення державного контролю за діяльністю дошкільних, загальноосвітніх та позашкільного навчальних закладів. В основу покладено виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 року №67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів» та наказу відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації від 14 квітня 2015 року №62 «Про державну атестацію навчальних закладів району».
     Одним із основних принципів атестації навчальних закладів є плановість. У 2016-2017 навчальному році відповідно до плану атестовано 4 навчальні заклади району, а саме: Четвертинівську та Савинецьку СЗШ І-ІІІ ст., Торканівський та Савинецький ДНЗ.
Відповідно до наказу відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації від 01.09.2016 року № 133 «Про проведення державної атестації Торканівського дошкільного навчального закладу загального розвитку» з 30 вересня по 14 жовтня 2016 року проведено атестацію Торканівського ДНЗ, та наказу від 11.10.2016 року № 168 «Про проведення державної атестації Савинецького дошкільного навчального закладу загального розвитку» з 16-30 грудня 2016 року проведено атестацію Савинецького ДНЗ.
 
Згідно вимог нового Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 №67, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015р. за №173/26618 завідуючі Торканівським ДНЗ Чайковська Наталія Іванівна та Савинецьким ДНЗ Куйбіда Тетяна Миколаївна провели публічну  презентацію діяльності навчального закладу перед атестаційною комісією, трудовим колективом закладу, батьківською громадськістю.
 
 Торканівський дошкільний навчальний заклад загального розвиту розрахований на 1групу 25 місць. У 2016-2017 н.р.  у закладі виховувалось 23 дітей. Фунціонування Торканівського ДНЗ забезпечували  6 працівників, з них  3 - педагоги. Працює дошкільний навчальний заклад сезонно через відсутність опалення.
 
Савинецький дошкільний навчальний заклад загального розвиту розрахований на 2 групи 30 місць. У 2016-2017 н.р.  у закладі виховувалось 30 дітей. Стабільну роботу Савинецького ДНЗ забезпечували 15 працівників, у тому числі 4 педагоги та 1 медичний працівник.
 
Торканівською та Савинецькою сільськими радами створюються необхідні умови для забезпечення функціонування навчального закладу.
 
Протягом атестаційного періоду комісією проведено експертизу діяльності навчального закладу за напрямами робочої програми: здійснено якісний аналіз стану організації розвивального навчально-виховного середовища для вихованців садка, створення умов для їх утримання, ефективності управління освітнім закладом, ролі навчального закладу у житті територіальної громади тощо. Атестаційною комісією підготовлено аргументований висновок щодо результатів атестаційної експертизи навчального закладу та вмотивовані конкретні рекомендації щодо підвищення якості надання освітніх послуг населенню.
 
       Відповідно до наказу відділу освіти райдержадміністрації від 12.12.2016 р. №215 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Торканівського дошкільного навчального закладу загального розвитку» та наказу від 03.02.2017 № 20 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Савинецького дошкільного навчального закладу загального розвитку» Торканівський та Савинецький ДНЗ визнано атестованими.
 
Відповідно до плану проведення атестації навчальних закладів та наказів відділу освіти від 11.10.2016 року №169 «Про проведення державної атестації Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст.», від 02.03.2017 р. № 37 «Про проведення державної атестації Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.» проведено атестацію Четвертинівської та Савинецької СЗШ І-ІІІ ступенів.
 
Відповідно до вимог порядку проведення атестації директори шкіл перед атестаційною комісією, трудовим колективом школи, батьківською громадськістю провели презентацію роботи підпорядкованих їм закладів.
 
Заварська Любов Анатоліївна, директор Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст. особливу увагу приділила виховній роботі, національно-патріотичному вихованню, зміцненню матеріальної бази школи. У 2016-2017 н.р. у 11 класах школи навчалося 119 учнів. Навчально-виховний процес забезпечували 19 педагогів.
Директор Савинецької СЗШ І-ІІІ ст. Майданик Микола Олександрович презентацію розпочав з історії школи, акцентував увагу присутніх на досягненнях учнів у навчанні та спорті.
 
Мережа Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.. складає 11 класів. У 2016-2017 н.р.  у закладі навчалося 90 учнів. Навчально-виховний процес забезпечували 20 педагогів.
Обидві школи знаходяться у типових приміщеннях. Забезпечені меблями та навчальним приладдям які потребують поповнення та поновлення.
Робота навчальних закладів була ретельно та фахово вивчена членами атестаційної комісії. Згідно робочої програми та відповідно до розподілених обов’язків перевірено ведення шкільної документації, відвідано уроки вчителів. Комісією вивчено питання проведення виховної роботи у школі, забезпечення безпечних умов перебування учнів у закладі, харчування, матеріально-технічного забезпечення шкіл.
За результатами роботи члени атестаційної комісії надали ряд рекомендацій керівництву та вчителям навчальних закладів. Відповідно до наказів відділу освіти від 27.12.2016 року №229 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Четвертинівської СЗШ І-ІІІ ст.» , від 05.05.2017 р. №80 «Про підсумки проведення атестаційної експертизи Савинецької СЗШ І-ІІІ ст.» загальноосвітні навчальні заклади визнано атестованими як такі, що надають послуги, які відповідають державному стандарту.
       У 2017-2018 н.р. планується проведення атестації Глибочанського та Будянського ДНЗ, Великостратіївської , Козинецької СЗШ І-ІІ ст.., Ободівської СЗШ І-ІІІ ст. та Тростянецької СЗШ І-ІІІ ст. №2
 

345

Детальніше

Провідний спеціаліст сектору виплати відділу соціальних виплат та житлових субсидій Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

  • Edit

1122

                                                                

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО
 
                                                                           наказ начальника управління 
 
                                                                           праці та соціального захисту
 
                                                                           населення Тростянецької
 
                                                                           районної державної адміністрації
 
                                                                           від 07 серпня 2017 року №51 

 

                                                                         

 

                                                                             

 

                                                                           УМОВИ
 
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – провідного спеціаліста сектору виплати відділу соціальних виплат та житлових субсидій  Управління праці та соціального захисту населення  Тростянецької районної державної адміністрації Вінницької області

 

 
 
                                          Загальні умови
Посадові обов’язки
Виконує покладені на нього функції з питань виплати усіх видів соціальної допомоги.
Відкриває та реєструє особовий рахунок, номер рахунку відмічає у особовій справі на протоколі призначення допомоги.
Вносить інформацію в особовий рахунок із особової справи.
Звіряє суми нарахувань по особовим рахункам згідно відомості нарахувань по кожному виду допомоги.
Формує виплатні документи.
Відправляє відомості нарахувань у банк та поштове відділення.
Надає консультації по виплаті коштів ( у разі потреби).
Відмічає проведення виплати на протоколі призначення допомоги.
Контролює термін дії особових рахунків (зняття та передача їх в архів).
Готує та надає довідки щодо виплати усіх видів соціальної допомоги.
Готує звіт по єдиному соціальному внеску.
Працює над удосконаленням професійної майстерності, вивчає нові нормативно-правові документи і зміни до діючих.
Виконує доручення начальника управління праці, відділу та завідуючого сектором, які пов’язані  з функціональними обов’язками.
Умови оплати праці
Посадовий оклад - 2649 грн.,  надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього  фонду оплати праці - премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1.  Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади провідного  спеціаліста за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, до якої додається резюме у довільній формі.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
5.Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
6.Заповнена особова картка державного службовця.
7.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік в електронному вигляді.
Строк подання документів: 30    календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу
11 вересня 2017 року о 10 год.за адресою: 24300, Вінницька область, Тростянецький район, смт. Тростянець,вул. Соборна, 103 А, Управління праці та соціального захисту населення Тростянецької районної державної адміністрації
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
ТОРІШНЯ Олена Михайлівна, тел. (04343) 2-22-85, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
 
 
Вимоги до професійної компетентності
 
I
Загальні вимоги
1
Освіта
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2
Досвід роботи
-
3
Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
ІІ
Спеціальні вимоги
1
Освіта
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра


2
Знання законодавства
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції».
3
Професійні знання
Достатній рівень користування персональним комп’ютером, відповідним програмним забезпеченням, необхідним для якісного виконання покладених завдань. Досвід ведення ділового листування, підготовки аналітичних матеріалів. Знати правила та норми охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.
6
Якісне виконання поставлених завдань
1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
7
Командна робота та взаємодія
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими.
8
Сприйняття змін
1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись.
9
Технічні вміння
Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
11
Особистісні компетенції
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) орієнтація на обслуговування;
6) вміння працювати в стресових ситуаціях.
Детальніше
Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru