На головну

18 червня 2017

Фестиваль «Ободівка - мелодійний край Поділля»

  • Edit
318 червня в Ободівському парку відбувся регіональний фестиваль музичного мистецтва «Ободівка - мелодійний край Поділля», в якому взяли участь понад 100 учасників різних вікових категорій з районів Вінничини.
Фестиваль вже вчетверте організовує та проводить Ободівська сільська рада, Ободівський сільський будинок культури. Фінансування свята забезпечив Григорій Пуга.
Бажаючі каталися верхи на конях, розважалися з аніматорами, стрибали на батутах. По закінченні гостей та учасників свята частували козацькою кашею та юшкою.
Переможці фестивалю отримали цінні подарунки, всі учасники - подарунки та солодощі.
На фестиваль завітав депутат Вінницької обласної Ради Геннадій Мазур, подарував Ободівському СБК мікрофон та вручив премії переможцям.
Також місцевий заклад культури одержав новий мікшерний пульт для музичної апаратури від Григорія Пуги.
 
1
4
6
7
8
9
10
11
14
15
17
16
17
18
 
 
 
 
 
 
Детальніше

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2016 рік

  • Edit
Інформація
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2016 рік
 

Тростянецька районна державна адміністрація повідомляє, що робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади".
Протягом січня – грудня 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 354 звернення громадян, що на 34 менше, ніж за відповідний період 2015 року. З них 102 звернення надійшло поштою, 47 звернень надійшло під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 205 звернень - від інших органів влади.
Районною державною адміністрацією виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади». Так, згідно пунктів 1,2 вищезазначеної Методики головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян», із застосуванням класифікатора звернень громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.
На виконання пунктів 3,4 діючої Методики в райдержадміністрації всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду їх питань.
Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому пільгових категорій громадян. Так, протягом звітного періоду, надійшло від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій 17 звернень громадян, від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 2 звернення, від дітей війни 1 звернення, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 7 звернень,1 звернення від учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Протягом 2016 року мешканцями району порушено 405 питань (459 – за 2015 рік). Серед усіх звернень 55 колективних та 17 повторних звернень. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 275 звернень, 41 звернення вирішено позитивно, 38 – залишається на контролі.
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 141 (34,8%), аграрної політики та земельних відносин – 68 (16,7%) від загальної кількості, комунального господарства – 41 (10,1 %).
Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень законодавства із соціального захисту, отримання матеріальної допомоги. Питання аграрної політики та земельних відносин, це здебільшого земельні конфлікти.
На третьому – питання щодо благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг.
Протягом січня – грудня 2016 року в районну державну адміністрацію надійшло звернень:
- з Адміністрації Президента України 13 (7 в 2015 р.);
- з Верховної Ради України – 2 (8 в 2015р.),
- з Кабінету Міністрів України – 171 (161 в 2015р.),
- з облдержадміністрації – 23 ( 24 в 2015р.).
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», пункту 1 статті 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пунктів 6,7 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 квітня 2016 року № 80 “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації» затверджено графіки особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації, особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації. Дане розпорядження доведено до відома населення шляхом оприлюднення, на стендах в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, приміщеннях служб району, на офіційному веб- сайті райдержадміністрації та в районній газеті «Тростянецькі вісті».
В приміщенні райдержадміністрації розміщено стенд під назвою “До відома громадян”, де громадяни можуть ознайомитися з графіками і порядком організації та проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян в райдержадміністрації та облдержадміністрації, актами законодавства щодо розгляду звернень громадян.
Жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації, начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія’’. В райдержадміністрації працює “телефон довіри” за номером 2-10-09.
Крім того, жителі району звертаються до начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Для забезпечення більш тісного зв’язку з громадськістю та оперативного вирішення проблемних питань, головою райдержадміністрації та заступником голови райдержадміністрації здійснювались особисті виїзні прийоми громадян в територіальні громади району. Так, протягом 2016 року виїзні прийоми здійснено в селах: Четвертинівка, Олександрівка, Цибулівка, Савинці, Ободівка, Нова Ободівка, Глибочок, Гордіїка, Демидівка, Ілляшівка, Капустяни, Летківка, Оляниця, Тростянчик.
Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Питання роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2015 року розглянуто на засіданні колегії у березні 2016 року, за результатами засідання колегії, головою райдержадміністрації прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 21 березня 2016 року № 44 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян». Інформацію про звернення, які надійшли протягом 9 місяців 2016 року, заслухано у жовтні 2016 року, прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26 жовтня 2016 року № 246 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року».
Питання роботи із зверненнями громадян систематично заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації та головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на прийом до голови райдержадміністрації.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» керівництвом райдержадміністрації постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.
Інформація про стан розгляду звернень громадян щоквартально висвітлюється на офіційному веб- сайті райдержадміністрації, в районній газеті “Тростянецькі вісті” та місцевому радіомовленні.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації діє комісія з питань розгляду звернень громадян.
Протягом звітного періоду проведено 12 засідань зазначеної комісії, на яких розглянуто ряд питань, а саме: щодо отримання субсидії, нарахування субсидії на тверде паливо та електроенергію, перерахунку пенсії та лікування в госпіталі, неповної виплати коштів за молочну продукцію, призначення допомоги на дітей одиноким матерям, отримання майнового паю, щодо визначення місця проживання дитини, переоформлення документів на квартиру у зв’язку з перейменуванням вулиць, перевірки законності та безпечності випалу деревного вугілля підприємством, яке розташоване на території колишньої перевал бази райспоживспілки, проведення автоматичного нарахування субсидії на опалювальний період, відмови у присвоєнні почесного звання «Мати-героїня», необхідності повернення субсидії. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.
Проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетів Капустянської, Новоободівської, Ободівської сільських рад по дотриманню вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян. За наслідками складено доповідні записки голові райдержадміністрації, де вказано на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надано змістовні рекомендації щодо їх усунення.
Також спеціалістами районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації кожному заявнику надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.
В райдержадміністрації щомісячно ведеться контроль за своєчасним виконанням доручень наданих за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та обласною державною адміністрацією.
Питання роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації, знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 

Детальніше

Тростянеччина запрошує відеоролик

Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru
eskisehir escort escort izmit escort bursa ankara escort bayan samsun escort elazig escort bayan erzurum escort bayan