червня 2017

20 червня 2017

20 червня відбулось засідання районної координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення

  • Edit
IMG 104620 червня 2017 року перший заступник голови райдержадміністрації Таїсія Науменко провела засідання районної координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення.
 
         На засіданні про проведення в районі у 2017 році заходів з нагоди Дня охорони праці інформував Андрій Балаєвич, інженер з охорони праці господарської групи відділу освіти райдержадміністрації; пропідготовку сільськогосподарських підприємств Тростянецького району до проведення зернозбиральних робіт у 2017 році та дотримання вимог охорони праці з метою недопущення травмування працівників – Сергій Коваль, головний агроном управління агропромислового розвитку райдержадміністрації; щодо організації харчування та умов праці в ході проведення зернозбиральних робіт у 2017 році - Лариса Коваль, начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління Держпродспоживслужби у Тростянецькому районі; про дотримання правил пожежної безпеки під час проведення зернозбиральних робіт у 2017 році – Олександр Наборович, капітан служби цивільного захисту Тростянецького районного сектору Головного управління державної служби надзвичайних ситуацій України у Вінницькій області.
         За результатами обговорень прийняті відповідні рішення.
 

 IMG 1042

Детальніше

Села не залишаться без лікарів

  • Edit
фото до ФАПУ селах людей найбільше турбує доля фельдшерів та ФАПів. ФАПи нікуди не зникнуть. Фельдшери не замінятимуть роботу лікаря, але стануть його сателітами, помічниками  для того, щоб доступ до медичної допомоги був у найвіддаленіших селах.
 У 2018-му році середня виплата на первинній ланці складе близько 370 грн на одного пацієнта, в 2019-му — 450 грн. На 2000 пацієнтів це створить річний дохід в 740 000 грн у 2018 р. та 900 000 грн у 2019 р. В цей бюджет входить оренда, робота лікаря, фельдшера та медсестри, прості витратні матеріали та часткове покриття по аналізах. Ліки в цей бюджет не входять.  
 Досі на селі ніколи не було таких коштів в медицині — і ми раді, що реформа дозволяє нарешті розгорнути пряме фінансування. 
У місцевого самоврядування будуть свої можливості для підвищення якості життя лікаря. Наприклад, якщо громада побудує якісну амбулаторію та житло для лікаря, яке здасть в оренду за 1 грн, буде значно легше знайти і запросити лікаря на роботу.
Розмір фінансування, яке буде виділятись з держбюджету на медичне обслуговування одного пацієнта, однаковий на всій території країни. Проте життя в сільській місцевості дешевше, ніж в місті, а отже за умови обслуговування однакової кількості пацієнтів, сільський лікар матиме краще матеріальне становище, ніж міський. Окрім того, на відміну від лікаря в місті, сільський фактично не матиме конкурентів. Обирати його будуть всією громадою і декларацію з лікарем укладуть всі мешканці села — а лікар отримуватиме гроші за їх медичне обслуговування. Втім це не означає, що в селах зможуть працювати непрофесійні лікарі і у мешканців не буде альтернативи – громада може відмовитись від поганого лікаря і запросити іншого. 
Детальніше

Осучаснення пенсій має відбутися з 1 жовтня цього року

  • Edit
фото до пенсійУ п’ятницю, 16 червня, Національна Рада реформ при Президенті України схвалила урядовий проект пенсійної реформи. Реформа передбачає проведення осучаснення пенсій і скасування податку на пенсії для працюючих пенсіонерів вже з 1 жовтня, збереження пенсійного віку і встановлення однакових для всіх правил призначення пенсій.
Раніше свою підтримку урядового законопроекту про реформування пенсійної системи висловили Міжнародний валютний фонд і Світовий банк.  Вже цього тижня законопроект буде поданий до парламенту, аби за сприяння депутатів вже в жовтні цього року розпочати масштабні зміни вітчизняної пенсійної системи. Ці змини дозволять збалансувати бюджет Пенсійного фонду, а головне, відновити справедливість у призначенні і виплаті пенсій.
Пенсійна реформа стосується кожного і майбутні зміни викликають особливий інтерес громадян. Щодня на адресу уряду і прем’єра надходять сотні листів з проханням роз’яснити окремі нюанси майбутньої реформи. Ми зібрали п’ять найпоширеніших питань.
 
ЯК САМЕ ПІДВИЩАТЬСЯ ПЕНСІЇ І ЩО ЗМІНИТЬСЯ У МЕХАНІЗМІ ЇХ РОЗРАХУНКУ?
Законопроект щодо реформування пенсійної системи вводить чесні та прозорі правила визначення розміру пенсій для усіх громадян, без огляду на статус та місце роботи.
Розмір пенсії розраховуватиметься за формулою:
Розмір пенсії = Сз × Ікз × Кс
Сз – розмір середньої заробітної плати в Україні за 3 роки перед зверненням за призначенням пенсії.
Уряд пропонує з 1 жовтня 2017 року перерахувати раніше призначені пенсії із використанням показника середньої заробітної плати на рівні 3 764,40 грн. Цей показник застосовується для обчислення пенсій, що призначаються в 2017 році  (середній розмір заробітної плати за 2014, 2015 та 2016 роки).
Ікз – індивідуальний коефіцієнт заробітної плати (співвідношення розміру отримуваної зарплати по відношенню до середньої зарплати, з якої сплачувалися внески. Цю інформацію кожен може отримати у будь якому відділенні Пенсійного фонду);
Кс – коефіцієнт страхового стажу, який визначається як множник тривалості років стажу роботи особи на величину оцінки одного року страхового стажу. Сьогодні величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1,35, а з 1 січня 2018 року становитиме 1. Але зміна коефіцієнта не погіршить умов нарахування пенсій. Оскільки, зменшуючи коефіцієнт, уряд одночасно пропонує підвищити розмір середньої заробітної плати, який використовується при обчисленні пенсій.
Детальніше

19 червня 2017

Децентралізація влади

  • Edit
Детальніше

Рятувальники закликають громадян не провокувати пожеж в екосистемах!

  • Edit
22870З настанням весняно-літнього пожежонебезпечного періоду на Вінниччині різко збільшилася кількість пожеж на відкритих територіях. Щодня реєструються випадки горіння сухостою, сміття, очерету, тощо.
З початку року на території області зареєстровано  384 пожежі в екосистемах, загальна площа яких склала 313,066 га.
Причинами, що призводять до цих пожеж, з року в рік є: неконтрольоване випалювання сухої трави, луків, пасовищ, очерету, ділянок із степовою, водно-болотяною, іншою природною рослинністю, а також необережне поводження з вогнем громадян під час відпочинку та проведення сільськогосподарських робіт на власних присадибних ділянках. Це, у свою чергу, стає причиною розповсюдження полум'я на лісові насадження, торфовища, а також на житлові будинки та господарські будівлі людей. Внаслідок цього завдаються значні матеріальні та екологічні збитки. Тому в цей період рятувальники постійно проводять широкий комплекс масово-роз’яснювальної роботи серед населення області. Також для профілактики пожеж в природних екосистемах використовуються можливості засобів масової інформації, зовнішньої соціальної реклами та проводяться громадські акції з дітьми та молоддю.
Багато громадян мають хибну думку про те, що випалювання залишків рослинності, в тому числі трави є корисним, однак спалювання негативно впливає на стан навколишнього середовища і загрожує здоров’ю людей. Зокрема, під час горіння виділяються різноманітні речовини, які загострюють або викликають захворювання, переважно серцево-судинної системи та дихальних шляхів.
Шановні мешканці міста, не провокуйте пожеж в екосистемах. Пам’ятайте, що спалювання сухої трави завдає значного збитку державі та, в першу чергу, навколишньому середовищу, може спричинити пожежі у житловому секторі, знищити лінії електромереж, лісові насадження, не кажучи вже про серйозну загрозу для життя та здоров’я громадян. Не завдавайте шкоди собі та оточуючим, сумлінно дотримуйтеся правил пожежної безпеки. В екстрених ситуаціях телефонуйте до Служби порятунку «101».
ГУ ДСНС України у Вінницькій області
Детальніше

18 червня 2017

Фестиваль «Ободівка - мелодійний край Поділля»

  • Edit
318 червня в Ободівському парку відбувся регіональний фестиваль музичного мистецтва «Ободівка - мелодійний край Поділля», в якому взяли участь понад 100 учасників різних вікових категорій з районів Вінничини.
Фестиваль вже вчетверте організовує та проводить Ободівська сільська рада, Ободівський сільський будинок культури. Фінансування свята забезпечив Григорій Пуга.
Бажаючі каталися верхи на конях, розважалися з аніматорами, стрибали на батутах. По закінченні гостей та учасників свята частували козацькою кашею та юшкою.
Переможці фестивалю отримали цінні подарунки, всі учасники - подарунки та солодощі.
На фестиваль завітав депутат Вінницької обласної Ради Геннадій Мазур, подарував Ободівському СБК мікрофон та вручив премії переможцям.
Також місцевий заклад культури одержав новий мікшерний пульт для музичної апаратури від Григорія Пуги.
 
1
4
6
7
8
9
10
11
14
15
17
16
17
18
 
 
 
 
 
 
Детальніше

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2016 рік

  • Edit
Інформація
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2016 рік
 

Тростянецька районна державна адміністрація повідомляє, що робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади".
Протягом січня – грудня 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 354 звернення громадян, що на 34 менше, ніж за відповідний період 2015 року. З них 102 звернення надійшло поштою, 47 звернень надійшло під час особистого прийому керівництва райдержадміністрації, 205 звернень - від інших органів влади.
Районною державною адміністрацією виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади». Так, згідно пунктів 1,2 вищезазначеної Методики головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян», із застосуванням класифікатора звернень громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.
На виконання пунктів 3,4 діючої Методики в райдержадміністрації всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду їх питань.
Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому пільгових категорій громадян. Так, протягом звітного періоду, надійшло від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій 17 звернень громадян, від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 2 звернення, від дітей війни 1 звернення, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 7 звернень,1 звернення від учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Протягом 2016 року мешканцями району порушено 405 питань (459 – за 2015 рік). Серед усіх звернень 55 колективних та 17 повторних звернень. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
Надано роз’яснення та необхідну інформацію на 275 звернень, 41 звернення вирішено позитивно, 38 – залишається на контролі.
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: соціального захисту – 141 (34,8%), аграрної політики та земельних відносин – 68 (16,7%) від загальної кількості, комунального господарства – 41 (10,1 %).
Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались соціального захисту це питання отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень законодавства із соціального захисту, отримання матеріальної допомоги. Питання аграрної політики та земельних відносин, це здебільшого земельні конфлікти.
На третьому – питання щодо благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг.
Протягом січня – грудня 2016 року в районну державну адміністрацію надійшло звернень:
- з Адміністрації Президента України 13 (7 в 2015 р.);
- з Верховної Ради України – 2 (8 в 2015р.),
- з Кабінету Міністрів України – 171 (161 в 2015р.),
- з облдержадміністрації – 23 ( 24 в 2015р.).
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», пункту 1 статті 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пунктів 6,7 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 квітня 2016 року № 80 “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації» затверджено графіки особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації, особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації. Дане розпорядження доведено до відома населення шляхом оприлюднення, на стендах в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, приміщеннях служб району, на офіційному веб- сайті райдержадміністрації та в районній газеті «Тростянецькі вісті».
В приміщенні райдержадміністрації розміщено стенд під назвою “До відома громадян”, де громадяни можуть ознайомитися з графіками і порядком організації та проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян в райдержадміністрації та облдержадміністрації, актами законодавства щодо розгляду звернень громадян.
Жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації, начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія’’. В райдержадміністрації працює “телефон довіри” за номером 2-10-09.
Крім того, жителі району звертаються до начальників районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації під час прямого телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Для забезпечення більш тісного зв’язку з громадськістю та оперативного вирішення проблемних питань, головою райдержадміністрації та заступником голови райдержадміністрації здійснювались особисті виїзні прийоми громадян в територіальні громади району. Так, протягом 2016 року виїзні прийоми здійснено в селах: Четвертинівка, Олександрівка, Цибулівка, Савинці, Ободівка, Нова Ободівка, Глибочок, Гордіїка, Демидівка, Ілляшівка, Капустяни, Летківка, Оляниця, Тростянчик.
Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Питання роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2015 року розглянуто на засіданні колегії у березні 2016 року, за результатами засідання колегії, головою райдержадміністрації прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 21 березня 2016 року № 44 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян». Інформацію про звернення, які надійшли протягом 9 місяців 2016 року, заслухано у жовтні 2016 року, прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26 жовтня 2016 року № 246 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року».
Питання роботи із зверненнями громадян систематично заслуховується на нарадах. Керівником апарату райдержадміністрації та головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються на прийом до голови райдержадміністрації.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» керівництвом райдержадміністрації постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.
Інформація про стан розгляду звернень громадян щоквартально висвітлюється на офіційному веб- сайті райдержадміністрації, в районній газеті “Тростянецькі вісті” та місцевому радіомовленні.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації діє комісія з питань розгляду звернень громадян.
Протягом звітного періоду проведено 12 засідань зазначеної комісії, на яких розглянуто ряд питань, а саме: щодо отримання субсидії, нарахування субсидії на тверде паливо та електроенергію, перерахунку пенсії та лікування в госпіталі, неповної виплати коштів за молочну продукцію, призначення допомоги на дітей одиноким матерям, отримання майнового паю, щодо визначення місця проживання дитини, переоформлення документів на квартиру у зв’язку з перейменуванням вулиць, перевірки законності та безпечності випалу деревного вугілля підприємством, яке розташоване на території колишньої перевал бази райспоживспілки, проведення автоматичного нарахування субсидії на опалювальний період, відмови у присвоєнні почесного звання «Мати-героїня», необхідності повернення субсидії. За результатами засідань прийнято відповідні рішення та поінформовано заявників.
Проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетів Капустянської, Новоободівської, Ободівської сільських рад по дотриманню вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян. За наслідками складено доповідні записки голові райдержадміністрації, де вказано на недоліки у роботі із зверненнями громадян та надано змістовні рекомендації щодо їх усунення.
Також спеціалістами районних служб та структурних підрозділів райдержадміністрації кожному заявнику надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.
В райдержадміністрації щомісячно ведеться контроль за своєчасним виконанням доручень наданих за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та обласною державною адміністрацією.
Питання роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації, знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 

Детальніше

17 червня 2017

Відправити в DeliciousВідправити в DiggВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в StumbleuponВідправити в TechnoratiВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в BobrdobrВідправити в LiveinternetВідправити в LivejournalВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в VkcomВідправити в Yaru